Wat is er nieuw

Nieuw kassie...

benvo

Well-known member
Lid geworden
28 mei 2014
Website
aquaforum.nl
Al een poosje heb ik mij zitten ergeren aan het onmogelijke kastje dat ik onder mijn Rio 180 had staan. Heel lang heb ik erover gedacht om zelf iets te bouwen. Daar is het niet van gekomen. Vandaag heb ik het nieuwe model meubel van Juwel gekocht voor mijn aquarium. Het oude moest er onderuit en het nieuwe er weer onder. Snel gezegd maar het bleek nog best veel werk. Maar alles staat. Het meubel geeft behoorlijk meer (binnen-)ruimte dan het oude model. Bovendien geen los gedeelte meer in het midden maar alles afgesloten met drie deurtjes. Ik geloof dat me dit wel bevalt.

Een foto zegt meer dan duizend woorden Ben! 😉

Toen ik mijn Rio 180 ging kopen vond mijn vader die toen nog over het 'kastjesbudget' ging het kastje veel te lelijk die er bij zat. Dus hij zie dat hij goedkoper voor mij een vierkante zou bouwen. Al met al, op de dag dat we de bak gingen ophalen was het nieuwe model daar aangekomen! En voor dezelfde prijs als ons zelfbouw ding.....😀:stom:

Oei, zonder foto... jammer hoor 😉

voorzichtig met over zetten Ben 😀
O is al gebeurt lees in nu :stars:is nog vroeg ook tijd voor :koffie:
is een mooi kastje en gemak dient de mens

Toen ik mijn Rio 180 ging kopen vond mijn vader die toen nog over het 'kastjesbudget' ging het kastje veel te lelijk die er bij zat. Dus hij zie dat hij goedkoper voor mij een vierkante zou bouwen. Al met al, op de dag dat we de bak gingen ophalen was het nieuwe model daar aangekomen! En voor dezelfde prijs als ons zelfbouw ding.....😀:stom:

Ach Daan, je heb in ieder geval iets unieks!:daisy:

Standaard kassie hoor, niets bijzonders maar ik ben er gelukkig mee.

IMG_0473.JPG

Ik ben er ook benieuwd naar. Dus de bak moest bijna helemaal leeg Ben?
Driekwart, maar het nieuwe meubel had exact dezelfde hoogte als het voorgaande kastje. Ik heb hem ervoor gezet en toen voorzichtig het aquarium over geschoven.

Ja ziet er netjes uit,vind het mooier dan mijn kast met open middengedeelte!

Driekwart, maar het nieuwe meubel had exact dezelfde hoogte als het voorgaande kastje. Ik heb hem ervoor gezet en toen voorzichtig het aquarium over geschoven.

Slim bekeken en dat is een mooi dicht kassie hoor:thumbs:

Open kasten is niks, moet je alles nog netjes neerzetten ook 😀

Oh, dat is een mooi kastje inderdaad! Beter dan die oude dingen 😉

Mooie kast Ben, inderdaad veel beter dan die open kasten of kasten met open middenstuk. Bak ziet er trouwens netjes uit 😉

Over? Nee, dat niet. 'k Zet er gewoon meer in, Daan. Dingen dus die ik voorheen niet kwijt kon.

Ah zo ja. Ik heb hier verspreid over het huis ook 4 aquaspullen opbergkastjes😀

Ah zo ja. Ik heb hier verspreid over het huis ook 4 aquaspullen opbergkastjes😀
Dacht dat ik de enige was 😀 Nu mijn oude kledingkast met een plankje verrijkt om zo alle spullen op 1 plaats (naast de spullen onder mijn aquarium uiteraard) kwijt te kunnen 😀

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan