O
OVL
Guest
Hallo,
Zoals reeds in andere posts vermeld hebben we dit weekend onze nieuwe (tweedehands) bak binnen!! Een Trofis Toxotes 180 cm!!
Hij staat juist naast onze juwel vision 180 (90cm) die nu zoooo klein lijkt!!
(deze wordt trouwens binnen de maand te koop aangeboden)
Na een moeilijke start (verlichting werkt niet) ;( hebben we hem uitgekuisd en gespoeld, gespoeld,....
Er zit wel een mooie 3D rotsacherwand in:
Het filter gereinigd en nieuw filtermateriaal erin.
Het is een Eheim Professional 3 (2078). Dit zou normaal genoeg moeten zijn, maar ik heb nog een Cristalprofi E901 greenline die ik er wil bijzetten. (de vraag is is deze sterk genoeg qua stroming? De Eheim zou links instromen, de Cristalprofi rechts instromen.
Er komt een bodemverwarming in, en een staafverwarming.
Co2 installatie met JBL profiler direct atomizer op de Eheim filter
Lum led lights met controller.
Ik heb slechts 150 cm balken, dus ga deze midden in de bak hangen.
Dan TL5 buizen vooraan en achteraan. Dit zou ruim voldoende moeten zijn.
Het word een gezelschapstank. We nemen gewoon onze vissen over van de Juwel.
Veel planten en hout.
Vandaag de bodembedekker gaan halen (bruin) en vrouwtje zag een "stukje" hout liggen; Die moet ik hebben zei ze... dus inladen en naar huis ermee, dan natuurlijk het hout veeeeel te groot voor de tank!!! 😳 , dus een stuk afgezaagd.
De bodembedekker erin, enkele rotsen en de vrouw "haar" hout. ze heeft de 2 gezaagde stukken gebruikt en ik vind het resultaat heel mooi
Morgen worden enkele plantjes geleverd en geplaatst en vullen we met het water.
Ik plaats morgen de foto's hiervan
Wat denken jullie ervan zover?
Zoals reeds in andere posts vermeld hebben we dit weekend onze nieuwe (tweedehands) bak binnen!! Een Trofis Toxotes 180 cm!!
Hij staat juist naast onze juwel vision 180 (90cm) die nu zoooo klein lijkt!!
(deze wordt trouwens binnen de maand te koop aangeboden)
Na een moeilijke start (verlichting werkt niet) ;( hebben we hem uitgekuisd en gespoeld, gespoeld,....
Er zit wel een mooie 3D rotsacherwand in:
Het filter gereinigd en nieuw filtermateriaal erin.
Het is een Eheim Professional 3 (2078). Dit zou normaal genoeg moeten zijn, maar ik heb nog een Cristalprofi E901 greenline die ik er wil bijzetten. (de vraag is is deze sterk genoeg qua stroming? De Eheim zou links instromen, de Cristalprofi rechts instromen.
Er komt een bodemverwarming in, en een staafverwarming.
Co2 installatie met JBL profiler direct atomizer op de Eheim filter
Lum led lights met controller.
Ik heb slechts 150 cm balken, dus ga deze midden in de bak hangen.
Dan TL5 buizen vooraan en achteraan. Dit zou ruim voldoende moeten zijn.
Het word een gezelschapstank. We nemen gewoon onze vissen over van de Juwel.
Veel planten en hout.
Vandaag de bodembedekker gaan halen (bruin) en vrouwtje zag een "stukje" hout liggen; Die moet ik hebben zei ze... dus inladen en naar huis ermee, dan natuurlijk het hout veeeeel te groot voor de tank!!! 😳 , dus een stuk afgezaagd.
De bodembedekker erin, enkele rotsen en de vrouw "haar" hout. ze heeft de 2 gezaagde stukken gebruikt en ik vind het resultaat heel mooi
Morgen worden enkele plantjes geleverd en geplaatst en vullen we met het water.
Ik plaats morgen de foto's hiervan
Wat denken jullie ervan zover?