Wat is er nieuw

Nieuw vis in de kuip

• Onderwerp starter Onderwerp starter Blommie11
  • Startdatum Startdatum
B

Blommie11

Guest
Hallo allemaal.
Ik ben nieuw hier. Het aquarium-virus heeft mij goed te pakken. Nu had mijn vader vroeger ook een grote bak staan, dus ook wel wat via de genen.
Het begon hier met een paar goudvissen, maar die waren al snel te groot voor de bak. Een superfish 28 liter. Vissen gedoneerd, en guppies. Toen we in de dierenwinkel stonden was daar een Aquatlantis, 105 liter. Maar we kregen de bak niet echt goed. Alle fouten zijn wel gemaakt. Te snel, te veel, te weinig geduld. Witte stip, nitriet wilde niet omlaag, you name it. Uiteindelijk wilde mijn man een andere bak. Een oase higline 125. Prachtig design. Alles erop en eraan, computergestuurde co2 enz. Er waren een aantal vissen die hij wel wilde bewaren, en ikzelf wilde graag een Azië-georiënteerd aquarium. Dus ik heb nu in de keuken een 80 cm ciano staan, met diverse visjes uit Azië. Zijn oase staat te wachten totdat de extra plank er is, voor alle apparatuur. Dat wordt dan Zuid-Amerikaans. En de logeerbak met meneer Stippelmans en de varkentjes (corydora panda). Verder nog een dennerle 35 liter, dat wordt mijn aquascape. Nog in de ontwerpfase. En voor later, als "we groot zijn", een Afrikaanse bak, maar wel met geïntegreerde tafel en wandmeubel. Dus dat moeten we nog ontwerpen....

Welkom Blommie11

Wat een plannen! Leuk en welkom

Direct MTS. Mooie plannen!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan