Z
en daar hebben ze zonder meer gelijk inHeb 30% verwisseld, maar vissen zien er goed uit. Ze ademen normaal en zwemmen gezond rond. Heb van andere hobbyisten gehoord dat die test strips troep zijn.
Heb een redelijke lucht toevoer en de watertoevoer is ook best sterk, kan hiermee voor een stroming of een waterval kiezen door het uiteinde. Heb voor de waterval gekozen voor meer luchtbubbelsIk zou ook zorgen voor voldoende waterbeweging voor zuurstof. Die strips vind ik ook lastig. De kleuren kunnen behoorlijk afwijken. Daarom noemde ik in de chat een testkoffer.
Thank you! Zal deze proberen.Waterwissels is idd al gemeld, ik geef meteen even extra een voorbeeld.
https://www.bol.com/nl/p/colombo-test-lab-case/9200000011241918?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Dat zal wel op de rug drijven dan. 😳Zitten er al vissen in?
Topics zijn inmiddels samengevoegd zodat eea duidelijk is.Ik zag later dat andere topic inderdaad
Allemaal zeer gezond rond aan het zwemmen en een rustige ademhaling!Dat zal wel op de rug drijven dan. 😳
Ja precies, heb al een druppel test kit besteld.Helaas is deze meetmethode enorm onbetrouwbaar, alleen al door de verschillende lichtinvallen wijkt de meting enorm af, ik zou gewoon een druppeltestkit kopen die zijn ronduit het betrouwbaarst
Nee gewoon in Nederland, in Den Haag zelfs. Hier filtreert Dunea duinwater. Chloor is hier niet nodig en wordt ook niet gebruikt in het kraanwater.Om te beginnen zou ik kiezen voor druppeltesten. Die JBL app. lijkt een technisch hoogstandje maar blijft een onbetrouwbare strip test. Misschien kan je het water laten (druppel-)testen bij je Lfs?
Woon je in België? Vanwege de chloor waardes?
Nou ja, je schijnt het wel te meten op die JBL strips. Die waterhardheden zijn ook onwaarschijnlijk hoog. Zal dan wel liggen aan dat JBL verhaal.Nee gewoon in Nederland, in Den Haag zelfs. Hier filtreert Dunea duinwater. Chloor is hier niet nodig en wordt ook niet gebruikt in het kraanwater.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.