Nieuwe ATD Friedeberg bak 1,60 x 0,60 x 0,60 Wim van Beek

Discussie in 'Foto-album' gestart door Wim van Beek, 12 aug 2017 om 23:45.

View Users: View Users
  1. Wim van Beek

Wim van Beek

Lid geworden:
    29 sep 2004
    Ik heb mijn oude bak verkocht en heb sinds vrijdag een nieuwe bak.
    Een ATD FRIEDEBERG type adam, met een amazone achterwand.
    Mijn oude bak kwam van de zelfde leverancier en is gelukkig verkocht en naar een andere liefheber gegaan.
    Nu wil ik graag foto,s plaatsen van de opbouw en opetart van de bak maar ik krijg teleks een fout melding bij het plaatsen ( namelijk bestand te groot hoe kan ik dit verhelpen) graag uitleg hoe te handelen.
    Mijn bak zal weer zuid amerikaans worden met Discus en L nummers en bijvis de rouw tetra.

Zodra ik weet hoe foto,s te plaatsen zal ik ze uploaden.

Gr wim

2. Michael.L

Michael.L

Lid geworden:
    6 sep 2016
    Ben benieuwd! :)

3. Dirk Bazuin

Dirk Bazuin

Lid geworden:
    16 mei 2009
    Digitale camera's maken foto's op een steeds hogere resolutie (lees meer pixels) en daadoor worden de bestanden steeds groter.
    Op een website wil je daar wel een beperking opstellen.
    Zelf werk ik met Drupal en daarin kun je instellen hoe groot een bestand maximaal mag zijn. Dat zal hier ook wel zo werken.
    De simpelste oplossing is dus maak de foto's wat kleiner met een foto bewerkings programma.
    Het ligt aan je systeem (windows, MacOS, of een of andere linux variant) wat voor programma's daarvoor beschikbaar zijn.

4. bderooij

bderooij

Lid geworden:
    22 aug 2014
    Foto's kun je gewoon hier uploaden met de knop 'upload bestand', rechts onder bij het plaatsen van een reactie

5. TS
    TS
    Wim van Beek

Wim van Beek

Lid geworden:
    29 sep 2004
    dit is mijn oude bak van de zelfde Duitse bakken bouwer 1.50 x 50 x 50 DSC_0036.jpg

DSC_0036.jpg

bderooij vindt dit leuk.
  6. TS
    TS
    Wim van Beek

Wim van Beek

Lid geworden:
    29 sep 2004
    IMG_0999.JPG even een paar foto's hoe de nieuwe bak eruit ziet, en zoals hij op transport is gekomen

de bak zelf er moet nog het een en ander worden aangesloten aan leiding werk en ook de inrichting moet nog worden gedaan
    IMG_1003.JPG

ik heb ervoor gekozen om links en rechts achter 2 gaten te laten boren voor de aan en afvoer naar de filters zie foto in de linker hoek
    de retour leiding is reeds gemonteerd en de afzuiging moet nog worden aangepast met kogelkranen

IMG_1001.JPG

verder komt er led verlichting boven met een TC420 led controller

ik ben nog op zoek naar kienhout en drijfplanten, tevens ben ik nog op zoek naar Hydrocleys nymphoides

de 3D achterwand is een AFS Amazone die ik gelijk heb laten plaatsen in de bak door Friedeberg

Ruben01 vindt dit leuk.