Wat is er nieuw

nieuwe bak 160x40x60

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Judithvis
  • Startdatum Startdatum
J

Judithvis

Guest
Hoi allen!

Onlangs een mooie grote bak op de kop kunnen tikken. Ik zocht al lang naar een mooiere bak (mooiere bak, strakkere afwerking) in plaats van de bak die ik nu heb. Foto's laten jullie vast zien waarom.

Mijn huidige visbestand wil ik grotendeels mee verhuizen naar de grote bak. Gok dat ze de eerste 4 weken buiten adem zijn van het baantjes zwemmen. 😉

Ik vroeg me af of jullie idee�n hadden betreffende de indeling. Ik wil geen achterwand omdat ik er van beide kanten in wil kunnen kijken. Zelf dacht ik meer aan een soort 'midden wand' die zichzelf wat onderbreekt. Ik wil namelijk wel veel schuilplaatsen cre�ren voor de vissen. In mijn hoofd zie ik ook meerdere soorten verdiepingen waar ze tussen-boven of onderdoor kunnen zwemmen.

Idee�n blijven het vooralsnog overigens, ik wil eerst een goed plan de campagne hebben. Ik wil ook nog voor een kleine onderbak zorgen, zodat de filters uit het zicht zijn. Wel wil ik hem zo laag mogelijk bij de grond houden. De wielen is nog een twijfelpunt: ontzettend handig met verplaatsen maar ik moet nog zien of ze het gewicht van de bak inc. water kunnen houden.De vorige eigenaar had hier geen problemen mee. Hebben jullie ervaringen?

Eerst een paar foto's van mijn oude bak, daarna de nieuwe uitdaging!

kleine bak zonder groen & vis
922477_0_82_20140121_000220.jpg


kleine bak met groen & vis
167218_0_82_20140522_1931071.jpg


nieuwe bak!
866554_0_82_20140522_1932311.jpg


nieuwe bak zijkant
975111_0_82_20140522_1932211.jpg
 
zoiets zou ik zelf erg mooi vinden, maar dan toch met iets meer ruimte zodat er wat meer diepte en zicht mogelijk is in het aquarium..
722721_0_82_schuilplaats.jpg
 
Die laatste is inderdaad prachtig, maar vergis je niet in het formaat...ik denk dat deze bak misschien 40 of 50 cm breed is..
Flinke bak op de kop getikt, succes met alle werkzaamheden!
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan