Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort


Ik weet niet hoe moeilijk het is om wat knopjes goed te zetten.
Maar ik krijg nog steeds geen meldingen van geplaatste berichten in mijn topics.
Alleen meldingen van likes, benoemingen en citaten.

Zowel op ipad als de pc hetzelfde.

IMG_4494.jpeg
IMG_4495.jpeg
IMG_4496.jpeg
IMG_4497.jpeg
 
Ik heb je net mijn instelling doorgegeven Marcel en probeer alles gelijk te zetten en dan moet het goedkomen. Zo niet dan graag een pb terug want dan vraag ik Marcel om ernaar te kijken nogmaals.
 
Ja, het staat ook allemaal aan. Maar je ziet het, de meldingen komen niet.
Dus computer says no……..
Ik zie het ook niet en ik heb ook de eigenaar nog gevraagd net om er even een blik op te werpen.
Anders heb ik nog mn oude laptop voor een vriendenprijsje te koop voor ;)
 
Kan het zijn dat het forum niet toegankelijk is in het buitenland / buiten Europa? Ben van woensdag t/m vanochtend weggeweest en kon er niet bij. Net geland en nu lukt het gelijk wel. Alle andere sites/bronnen voor mijn werk deden het wel daar.
 
Nou dat is vreemd Peter want zover ik weet hebben we meer buitenlandse leden en ik heb verder geen geluiden gehoord.

Edit: hoor net dat het kan zijn dat de firewall het heeft geblokkeerd Peter.
 
Laatst bewerkt:
Nou dat is vreemd Peter want zover ik weet hebben we meer buitenlandse leden en ik heb verder geen geluiden gehoord.

Edit: hoor net dat het kan zijn dat de firewall het heeft geblokkeerd Peter.
Ik heb hier ongeveer hetzelfde probleem. Als ik op mijn Wi-Fi in Duitsland op het forum ga, is het voor mij niet toegankelijk (Zie foto).
Als ik gewoon op men mobiele data ga, kan ik er zo op..
 

Bijlagen

  • Screenshot_2024-04-17-20-31-36-269_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2024-04-17-20-31-36-269_com.android.chrome.jpg
    277.5 KB · Weergaven: 9
Ik ben geen techneut maar de eigenaar heeft aangegeven dat een boel landen worden geblokkeerd en dat zal dan de reden zijn als je in het buitenland zit.
 
Ik heb hier ongeveer hetzelfde probleem. Als ik op mijn Wi-Fi in Duitsland op het forum ga, is het voor mij niet toegankelijk (Zie foto).
Als ik gewoon op men mobiele data ga, kan ik er zo op..
VPN downloaden, aanmelden via Nederlandse verbinding en dan proberen je netwerk voor de gek te houden?
 
Ik ben geen techneut maar de eigenaar heeft aangegeven dat een boel landen worden geblokkeerd en dat zal dan de reden zijn als je in het buitenland zit.
Vind ik op zich een goed idee. Voor het land waar ik was kan ik me dat ook goed voorstellen. Maar voor Duitsland? Dan lijkt het toch net wat te strikt....
 

Terug
Bovenaan