Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort

even testen in windows 10
Dit is wat ik bedoel, mocht het niet duidelijk zijn:
Bekijk bijlage 274313 Bekijk bijlage 274314

Bij het eerste plaatje heb ik dus op: "Of klik hier" geklikt waarna ik een gekozen plaatje upload. Dan wordt het volgende beeld het tweede print screen. Deze is van Explorer dus er staat meteen al een volledig beeld in. Daaronder de keuzemogelijkheid met daarnaast het geüploade beeld. Het verschil met vroeger is dus dat toen het volledige beeld nog niet in de post stond. Immers er was nog geen keuze gemaakt! Nu dus wel!
Nu begrijp ik waarom je iets anders kreeg als ik bij foto invoegen
Gebruik zelf altijd al bestand invoegen ook bij het oude forum sterker nog wist geen eens dat het via de knop die jij gebruikt kon :oops: :D:D
Dat het niet het zelfde werkt is niet zo raar vermoed ik bestand invoegen zal een andere module zijn als foto invoegen

Ik wou net wat in de chat versturen maar kan niks vinden om mijn bericht te versturen via telefoon.. ook niet met de enterknop

TS
AF-Beheer

AF-Beheer

Beheerder
Forumleiding
Laten we in dit topic het alleen hebben over vragen, fouten en verbeteringen, dus graag een beetje serieus houden, dank u.

TonHageraats

Beheerder
Forumleiding
waarom blijft die chat balk onder in beeld vind dit zeer ergelijk

graag de mogelijkheid om deze te deactiveren

gr wim
Als je de chat opent dan zie je in "settings" staan, Disable chat , daar even op klikken en de pagina verversen, dat zou voldoende moeten zijn.

Laatst bewerkt:
Als ik op me telefoon op de smiley knop klikt gebeurd er niks Android 9 hiero met de samsung internet browser. Ander er ook last van?

TonHageraats

Beheerder
Forumleiding
..
Voorheen was het mogelijk om lettertypes van een onderscheidende kleur te voorzien. Dat kan nu niet meer?
Dat klopt Ben, door de verschillende stylen welke in te stellen zijn worden vaak berichten compleet onleesbaar als er een kleur word toegepaste, vandaar dat dit is uitgeschakeld i.v.m. de leesbaarheid.

..

Dat klopt Ben, door de verschillende stylen welke in te stellen zijn worden vaak berichten compleet onleesbaar als er een kleur word toegepaste, vandaar dat dit is uitgeschakeld i.v.m. de leesbaarheid.
Jammer! Je kiest namelijk automatisch wel die kleuren welke passen bij de gekozen style en dus leesbaar blijven, toch?

TonHageraats

Beheerder
Forumleiding
Jammer! Je kiest namelijk automatisch wel die kleuren welke passen bij de kleur, toch?
Dat klopt, maar dat doe je in de door jou ingestelde style, als deze licht is en je hebt een donkerblauwe tekst gemaakt b.v., komt deze weg te vallen bij iemand die de donkere style heeft ingesteld en anders om.

Als voorbeeld,
1560192785289.png

Hier was de tekst in de post donker gemaakt, vanuit een licht style, en is dan in de donkere style niet leesbaar.

Dat klopt, maar dat doe je in de door jou ingestelde style, als deze licht is en je hebt een donkerblauwe tekst gemaakt b.v., komt deze weg te vallen bij iemand die de donkere style heeft ingesteld en anders om.

Als voorbeeld,
Bekijk bijlage 274415
Ja, dat had ik begrepen, Ton. Maar op het moment dat je een kleur hebt toegepast die voor een ander niet leesbaar is omdat hij of zij een andere style gebruikt dan zie je dit meteen en volstaat om je style (tijdelijk?) even te wijzigen of je zet de tekst om in een voor jou leesbare kleur. Dit soort zaken komen ook wel voor bij normaal gebruik van een OS. Je kan tegenwoordig, bijvoorbeeld in Windows, dark styles gebruiken. Soms gaat dat ook niet samen met font gebruik in een download. Is ook met een klik aan te passen. Maar goed, dit is niet iets om wakker van te liggen.

TonHageraats

Beheerder
Forumleiding
Ja, dat had ik begrepen, Ton. Maar op het moment dat je een kleur hebt toegepast die voor een ander niet leesbaar is omdat hij of zij een andere style gebruikt dan zie je dit meteen en volstaat om je style (tijdelijk?) even te wijzigen of je zet de tekst om in een voor jou leesbare kleur. Dit soort zaken komen ook wel voor bij normaal gebruik van een OS. Je kan tegenwoordig, bijvoorbeeld in Windows, dark styles gebruiken. Soms gaat dat ook niet samen met font gebruik in een download. Is ook met een klik aan te passen. Maar goed, dit is niet iets om wakker van te liggen.
Dat is waar wat je zegt, je kan om een post te lezen even omschakelen naar een andere style, maar ik kan mij voorstellen als je een topic leest met 6 posten dat je niet blij word om 3x van style te veranderen, vandaar onze keuze.

BigSmoke

Erelid
Ik zie even door de bomen ehhh topics en mogelijkheden niet meer meer de tool "view your posts". Waar zit die?? Enne waarom nog steeds reclame? ondanks sponsoring?

Hallo,

op PC werkt dit correct
274477

Maar op de telefoon zie ik dit niet zo dan zie ik dit pas beneden en dan per stap. screenshot volgt.
zou graag dit op de telefoon ook zo willen zien, zowel boven als onder. de pagina.

Boven
Screenshot_20190612-161141_Samsung Internet.jpg

Onder

Screenshot_20190612-161150_Samsung Internet.jpg

Aqua(s)chat-room
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
  • TonHageraats:
    Anderkleurtje gebruikt :D
    Link
  • NicoleE:
    Ja ik zie wit op donkere achtergrond, en jij? Toch niet wit op wit?
    Link
  • TonHageraats:
    Ik zie jouw teksten als wit op wit, pas als ik selecteer kan ik het lezen.
    Link
  • NicoleE:
    Hmmm hoe zet ik dat terug naar standaard?
    Link
  • TonHageraats:
    Via settings, kleur aan klikken en het gummetje gebruiken.
    Link
  • NicoleE:
    Ik ga proberen, zoefkes... en bedankt!
    Link
  • NicoleE:
    Test test
    Link
  • TonHageraats:
    Prima zo :thumbs:
    Link
  • NicoleE:
    Dank je Ton
    Link
  • TonHageraats:
    Ik ga weer even wat doen. laters.
    Link
  • jessicapilon:
    Ja op de donkere ondergrond zag ik het wel goed :D :D
    Link
  • jessicapilon:
    avond allemaal
    Link
  • Link
  • jessicapilon:
    avond Stevy
    Link
  • Hoogheid:
    Een hele goede avond allemaal!
    :koffie:
    Link
  • jessicapilon:
    avond Hoogheid
    Link
  • Link
  • jessicapilon:
    Het is al wat aan het afkoelen gelukkig
    Link
  • Hoogheid:
    Ja, het begint eindelijk dragelijk te worden buiten. Wij hebben praktisch de hele dag volle zon in onze tuin, heerlijk maar vandaag wat warm. Dus ik heb de schaduw opgezocht onder een boom waar een koppeltje duiven een het bouwen is aan een veilig nestje vermoed ik. Het was een fijne dag vandaag.

Hoe zag jullie dag eruit vandaag?
    Link
  • jessicapilon:
    zoals elke dag zo ongeveer maar dan doen we alles een tandje langzamer met die warmte
    Link
  • jessicapilon:
    moge allemaal
    Link
  • jessicapilon:
    middag allemaal
    Link
  • jessicapilon:
    avond
    Link
  • DenDaFF:
    Hey, ben even niet actief geweest op het forum. Update ziet er goed uit! Paar puntjes die ik wel gemerkt heb hier: forum reageert hier opmerkelijk trager? Via smartphone krijg ik steeds (na enkele sec al) doorverwijzing naar reclame pagina. Nog mensen die dit hebben?
    Link
  • DenDaFF:
    verder, toppie ! :-)
    +1
    Link
    DenDaFF: verder, toppie ! :-) +1
    Bovenaan