Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort

Lid geworden
31 dec 2015
Weet niet of er al iets gedaan is ivm al die reclame toestanden maar bij bij zijn in ieder geval die grote bedekkende reclame weg en dat tekst naar rechts gaat is ook over op laptop met chrome. Thanks kijkt weer een stuk fijner :thumbs:

Lid geworden
31 dec 2015
Weet niet of er al iets gedaan is ivm al die reclame toestanden maar bij bij zijn in ieder geval die grote bedekkende reclame weg en dat tekst naar rechts gaat is ook over op laptop met chrome. Thanks kijkt weer een stuk fijner :thumbs:
Te vroeg gejuigd. Sinds net weer de 2 bedekkende advertentie over het beeld en ook af en toe weer beeld naar rechts

Lid geworden
28 dec 2018
Leeftijd
29
mensen ADBLOCK installeren dat ga je tog niet je zelf aan doen reclames bekijken

Lid geworden
3 dec 2015
Leeftijd
25
mensen ADBLOCK installeren dat ga je tog niet je zelf aan doen reclames bekijken
Nou je kan een medium wat je gebruikt natuurlijk ook gewoon steunen (een forum als dit komt niet aanwaaien).... hetzij door donateurschap of door ads aan te hebben staan.

iets wat ik graag doe! maar ik vraag dan alleen om het bruikbaar te houden :)

Lid geworden
28 dec 2018
Leeftijd
29
Nou je kan een medium wat je gebruikt natuurlijk ook gewoon steunen (een forum als dit komt niet aanwaaien).... hetzij door donateurschap of door ads aan te hebben staan.

iets wat ik graag doe! maar ik vraag dan alleen om het bruikbaar te houden :)
ja door op dit forum te komen etc steun ik het al genoeg heb ik het gevoel :P

Lid geworden
3 dec 2015
Leeftijd
25
Maar zonder forum kunnen wij het niet gebruiken en waren we hier nu niet :) is maar net van welke kant je het bekijkt / wil bekijken!

vooralsnog bestaat er een forum omdat er de vraag is, en het alleen hier zijn is schijnbaar niet genoeg om dat in de lucht te houden :deal:

Cédric Vleminckx

AquaForum Donateur
Lid geworden
18 dec 2015
Dat hangt er natuurlijk vanaf hoe je dat ook weer bekijkt. Zoals eerder al aangekaart is door een ander lid, kan je prima met een paar honderd euro per jaar het forum draaiende houden. Niet met een paar honderd euro per maand zoals er hier gezegd wordt.
Ik heb zelf enkele Xenforo forums draaiende en ben admin bij enkele phpBB forums, en zoiets is echt wel mogelijk.

Lid geworden
3 dec 2015
Leeftijd
25
Als Marcel zegt dat het zo is, dan zal het wel toch ?
Aquainfo heeft ook flinke kostenposten (verteld door de eigenaar zelf), ook een relatief groot medium.
als je het niet beheert, heb je geen bal te zeggen of de kosten kloppen en de inkomsten wel of niet dekkend zijn.

voor alsnog is dit fora de grootste aqua gerelateerde fora in Nederland, overtreft zelfs menig fora over wat dan ook.
overtreft zelfs de Amerikaanse fora die vroeger gigantisch waren en tegenwoordig doodstil zijn gevallen.

je kan ook een eigen forum beginnen wat nooit van de grond komt... want men gebruikt schijnbaar toch liever een ander (dit) medium.

Maar we kunnen eindeloos blijven discussiëren, jij logt eens in de zoveel tijd in om alleen maar gal te spugen in dit topic en de voorstel topics vol te spammen (god mag weten waarom).
ik zit hier omdat het mij daadwerkelijk bevalt :deal:

Lid geworden
7 sep 2019
Even over wel het nut of geen nut van ads,
Of mensen de forum staande houdt of niet. Dit gaat de advertentie problematiek niet verhelpen.

Veel klagen erover welk zeer begrijpelijk is want je komt hier voor de gezelligheid en vragen te stellen en adviezen te geven. En niet om een reclame blad te bekijken.

Dat er ads zijn is meer dan logisch. Maar je kan het ook beperkt houden.

Lid geworden
6 mei 2003
Website
www.aquainfo.nl
Aquainfo heeft ook flinke kostenposten (verteld door de eigenaar zelf), ook een relatief groot medium.
ik zit hier omdat het mij daadwerkelijk bevalt :deal:
De kosten zijn zelfs gespecificeerd op de site terug te vinden.....

Ook ik kom hier af en toe kijken en wat berichten plaatsen omdat de sfeer hier doorgaans zeer goed is te noemen (mede met dank aan het goede werk van de mods).

Lid geworden
28 dec 2018
Leeftijd
29
Maar zonder forum kunnen wij het niet gebruiken en waren we hier nu niet :) is maar net van welke kant je het bekijkt / wil bekijken!

vooralsnog bestaat er een forum omdat er de vraag is, en het alleen hier zijn is schijnbaar niet genoeg om dat in de lucht te houden :deal:
schijn baar werkt het wel door deze site te bezoeken topic te maken etc kom je hoger op google zoek machine wat betekent meer bezoekers etc dus je loopt weer een hoop onzin te vertellen geen kennis van zaken erg slim

Lid geworden
8 dec 2012
Whatever de financiële kosten, in ieder geval kost het zeeën met tijd.. zou mooi zijn als de eigenaar een beetje uit de kosten komt en misschien ooit.. nog wat overhoud, dan kan ie voor de mods/beheerders straks een leuk kerstkado'tje kopen.. of samen uit eten ;) Als dank voor hun inbreng.
De enige (technische) uitdaging is de adds.. die een beetje slimmer presenteren zodat het niet al te veel mensen irriteert.. is geen kattenpis, velen forum-beheerders worstelen daarmee.

TS
AF-Beheer

AF-Beheer

Beheerder
Forumleiding
AquaForum Donateur
Lid geworden
22 apr 2003
Beste leden,
Laten we weer on-topic gaan de laatste posten gingen niet meer over de bedoeling van dit topic en zijn daarom ook opgeschoond.

Lid geworden
2 feb 2018
Leeftijd
45
Goedemorgen beste mensjes,
Ik heb een vraagje voor wat betreft het bekijken van de foto's op dit forum. Eerder kon dit altijd gewoon zonder de melding te krijgen dat je je daarvoor eerst moet aanmelden. Nu sinds een paar dagen is wordt er dus wel gevraagd om eerst in te loggen. Is dit tijdelijk, of is dit een blijvend iets? Ik kan me namelijk voorstellen dat niet iedereen eerst een inlog wil aanmaken om enkel wat foto's te bekijken:sorry:.

NicoleE

AquaForum Donateur
Lid geworden
27 jul 2013
Sinds een tijd kan ik wederom geen citaten invoegen. (Wel citeer dit bericht van x)

Krijg de volgende foutmelding:
Oeps! We zijn enkele problemen tegengekomen. Probeer het later opnieuw. Meer foutdetails kunnen zich in de browserconsole bevinden.

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 feb 2011
Leeftijd
54
Lukt mij nu ook niet en als ik wat krijg dan staat het opeens in de chat. We gaan op onderzoek uit voor de laatste meldingen.

Bovenaan