Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort

NicoleE

AquaForum Donateur
Lid geworden
27 jul 2013
Vreemd maar ik weet niet of er verschil zit tussen een pc en laptop maar dit heb ik al heel lang en ik moet dus telkens na het aanzetten van de laptop opnieuw inloggen en de ........modus uitkiezen.
Bij mij is dat gisteren of eergisteren begonnen dacht ik.

Marcel

Administrator
Lid geworden
17 nov 2008
Website
hacom.nl
Yep, dat is nu goed zie ik en kan ook aanvinken dat ik aangemeld wil blijven. Normaliter zet ik de laptop ook alleen in de slaapmodus en merk er weinig van.
Ik heb de add-on weer geinstalleerd, standaard staat daardoor de Stay Logged in dan aangevinkt, wat ik niet wist, weer een mindere zorg voor de gebruiker...

Marcel

Administrator
Lid geworden
17 nov 2008
Website
hacom.nl
Hoop na komende maandag verbeteringen door te voeren....en ja voor 25 euro per jaar ben je van alles af, dat is 2 euro per maand, wat kost de hobby per maand voor de gemiddelde aquariaan?....

Lid geworden
3 jan 2009
Leeftijd
59
Nogal. Alleen bovenaan de pagina is prima en niet storend.
Iedere paar berichten is irritant. En weet dat je kan betalen om het weg te krijgen, maar dat moet toch niet het doel zijn van het forum?
Drom ben ik heel blij met mijn Adblocker.... zijn er veel misschien niet mee eens. Maar ik betaal dus ook (nog) niet om op een forum te kunnen zijn.

NicoleE

AquaForum Donateur
Lid geworden
27 jul 2013
Hoop na komende maandag verbeteringen door te voeren....en ja voor 25 euro per jaar ben je van alles af, dat is 2 euro per maand, wat kost de hobby per maand voor de gemiddelde aquariaan?....
Ik begrijp dat er ergens inkomsten vandaan moeten komen.

Ik kan niet in de beurs van anderen kijken maar 25 euro in eens neer leggen kan voor heel wat mensen een obstakel vormen. Te lang in de schuldhulpverlening gewerkt om dit als probleem te zien.
De financiële problemen zitten vaak daar waar je het niet verwacht.

De optie om een lager bedrag te doneren (in eens) lijkt mij eerder extra donateurs op te leveren.

Zoals je het nu verwoordt komt het op me over dat je er iets aan kunt doen, namelijk door het (woordje met een vieze bijsmaak) afkopen. Persoonlijk doet mij dat bokken :D

tuinkabouter

AquaForum Donateur
Lid geworden
18 jan 2010
Leeftijd
30
Ik begrijp dat er ergens inkomsten vandaan moeten komen.

Ik kan niet in de beurs van anderen kijken maar 25 euro in eens neer leggen kan voor heel wat mensen een obstakel vormen. Te lang in de schuldhulpverlening gewerkt om dit als probleem te zien.
De financiële problemen zitten vaak daar waar je het niet verwacht.

De optie om een lager bedrag te doneren (in eens) lijkt mij eerder extra donateurs op te leveren.

Zoals je het nu verwoordt komt het op me over dat je er iets aan kunt doen, namelijk door het (woordje met een vieze bijsmaak) afkopen. Persoonlijk doet mij dat bokken :D
Als je in de schuldsanering zit heb je al amper geld voor deze hobby, dus “ff” €2 per maand extra missen is dan flink. Dat is bijna een 2 persoons warme maaltijd.

Lid geworden
12 nov 2010
Leeftijd
57
Persoonlijk vind ik de formule €25 lidmaatschap ook een slechte formule.
Weliswaar democratische prijs maar toch...

Marcel

Administrator
Lid geworden
17 nov 2008
Website
hacom.nl
het maakt het bijhouden wel iets simpeler ipv dat ik maandelijks een administratie moet gaan bijhouden....met paypal gaat dat allemaal automatisch maar moet je een percentage afdragen.
Bankbetalingen moet ik handmatig bijwerken....

flipper34

AquaForum Donateur
Lid geworden
9 mei 2013
Leeftijd
57
Gewoon zo houden Marcel die 25 euro moet voor een ieder die het er voor over heeft zijn op te brengen.
2,10 euro per maand is een biertje of sigaartje per dag minder allebei gezonder voor lijf en leden :D

NicoleE

AquaForum Donateur
Lid geworden
27 jul 2013
Als je in de schuldsanering zit heb je al amper geld voor deze hobby, dus “ff” €2 per maand extra missen is dan flink. Dat is bijna een 2 persoons warme maaltijd.
Denk dat we grotendeels wel op dezelfde lijn zitten.

flipper34

AquaForum Donateur
Lid geworden
9 mei 2013
Leeftijd
57
Ha je hebt de zelfde uitkomst als ik maar vond het zo raar bedrag dus mooi naar boven afgerond :D

Bovenaan