F
Flishxx
Guest
Hey! Ik heb al een tijdje een garnalen aquarium, waar heel wat mee gebeurd is. Het aquarium zelf ziet er slecht uit, want hij heeft een hele tijd buiten gestaan, ik hield er namelijk kikkervisjes in 🙂 Er zitten nu iets van 3 maanden garnalen in, en hoewel het gewoon nog kan vind ik het er toch lelijk uitzien. Er zitten witte (Kalk?) strepen aan de bovenkant en over de hele bak zitten krassen. Daarom ga ik een nieuw aquarium kopen voor mijn verjaardag, en de bak waar nu mijn garnalen in zitten als kweekbak gebruiken.
Ik heb een beetje gezocht maar heb nog niet echt een mooie bak gevonden. Ik wil het echt mooi gaan maken met plantjes en hout enzo, maar het moet niet te duur worden. Nu kwam ik op de dirted tank methode, iets met potgrond? Het klinkt best logisch, heb al veel artikelen hier over gelezen en veel mooie aquariums gezien op youtube volgens deze methode.
Maar hoe werkt dit precies en zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Welke planten werken goed met deze methode en blijft het ook voor langere periodes goed werken? Welke planten groeien goed met deze methode?
Heel erg bedankt! 🙂
Ik heb een beetje gezocht maar heb nog niet echt een mooie bak gevonden. Ik wil het echt mooi gaan maken met plantjes en hout enzo, maar het moet niet te duur worden. Nu kwam ik op de dirted tank methode, iets met potgrond? Het klinkt best logisch, heb al veel artikelen hier over gelezen en veel mooie aquariums gezien op youtube volgens deze methode.
Maar hoe werkt dit precies en zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Welke planten werken goed met deze methode en blijft het ook voor langere periodes goed werken? Welke planten groeien goed met deze methode?
Heel erg bedankt! 🙂