L
Lambiek
Guest
Hallo,
Vorige week begonnen met het opstarten van een nieuwe garnalen bak.
Ik had mijn Blue Fairy's in een nanobak zitten, maar ik vind het niks.
Eerst had ik er 10, die zag je niet en deden niks.
Toen heb ik er 10 bijgehaald, nu zie je ze wel maar ze kweken niet.
Ze zijn zeer schuw, ik zie ze nooit eten bijna maar s�vonds is wel het meeste voer weg.
In mijn andere 60 cm bak is de populatie gegroeid in een paar maanden van 20 garnalen tot ik denk wel 200 nu.
Ik heb ook pas een 80 cm bak staan met Crystal Red en Crystal Black, die zie je ook de hele dag hun werk doen.
Een schitterend gezicht.
Dus vandaar dat ik de Blue Fairy's overplaats naar een 60 cm.
En ik doe het op mijn eigen manier, dus gebruik je oude water en dergelijke, dat commentaar hoef ik niet te lezen hier.
Ik start hem op in 6 weken.
Dan kunnen de plantjes ff rustig groeien en het water lekker garnalen water worden.
Hier alvast 2 foto's, de eerste was met wat zuurstof planten, en nu na een dag of 5 de rest van de inrichting, ik hou het sober, maar er komt nog een mosbal in, nog een mini javavaren en een stapeltje leisteen.
O,ja ik heb er een andere pomp in gehangen en een ander stuk hout, voor de oplettende mens lol ;-)
Groetjes allemaal ;-)
Vorige week begonnen met het opstarten van een nieuwe garnalen bak.
Ik had mijn Blue Fairy's in een nanobak zitten, maar ik vind het niks.
Eerst had ik er 10, die zag je niet en deden niks.
Toen heb ik er 10 bijgehaald, nu zie je ze wel maar ze kweken niet.
Ze zijn zeer schuw, ik zie ze nooit eten bijna maar s�vonds is wel het meeste voer weg.
In mijn andere 60 cm bak is de populatie gegroeid in een paar maanden van 20 garnalen tot ik denk wel 200 nu.
Ik heb ook pas een 80 cm bak staan met Crystal Red en Crystal Black, die zie je ook de hele dag hun werk doen.
Een schitterend gezicht.
Dus vandaar dat ik de Blue Fairy's overplaats naar een 60 cm.
En ik doe het op mijn eigen manier, dus gebruik je oude water en dergelijke, dat commentaar hoef ik niet te lezen hier.
Ik start hem op in 6 weken.
Dan kunnen de plantjes ff rustig groeien en het water lekker garnalen water worden.
Hier alvast 2 foto's, de eerste was met wat zuurstof planten, en nu na een dag of 5 de rest van de inrichting, ik hou het sober, maar er komt nog een mosbal in, nog een mini javavaren en een stapeltje leisteen.
O,ja ik heb er een andere pomp in gehangen en een ander stuk hout, voor de oplettende mens lol ;-)
Groetjes allemaal ;-)