Friesian
Well-known member
Ik heb mijn aquarium opnieuw ingericht qua planten. Visbestand is niet goed. Maar ook daarbij kan ik jullie hulp gebruiken en waarderen.
Juwel Rio 180 led. JBL CRISTALPROFI 902e, CO2 dennerle (schakelklok, magneetventiel, regelaar met 2 meters, hervulbare fles.) JBL inline diffuser. Gaatjes buis op achterwand voor optimale verdeling stroming en CO2 verdelen.
Visbestand.
Een foto van de start.
Potje is al verwijderd met wol, plant staat achter in het midden.
Graag jullie mening, advies. Op termijn wil ik de kardinaal houden, botia en algeneter, waarschijnlijk ook black Molly bijvoorbeeld. Maar zoals gezegd graag advies welke vissen zouden jullie adviseren voor de verschillende waterlagen en jullie gedachten over de inrichting.
Bedankt alvast !!
Juwel Rio 180 led. JBL CRISTALPROFI 902e, CO2 dennerle (schakelklok, magneetventiel, regelaar met 2 meters, hervulbare fles.) JBL inline diffuser. Gaatjes buis op achterwand voor optimale verdeling stroming en CO2 verdelen.
Visbestand.
- Kardinaaltetra's
- Botia lohachata's
- Blauwe spat
- Siamese algeneters
- Lolina chuna (geloof ik dat ze heetten)
Een foto van de start.
Potje is al verwijderd met wol, plant staat achter in het midden.
Graag jullie mening, advies. Op termijn wil ik de kardinaal houden, botia en algeneter, waarschijnlijk ook black Molly bijvoorbeeld. Maar zoals gezegd graag advies welke vissen zouden jullie adviseren voor de verschillende waterlagen en jullie gedachten over de inrichting.
Bedankt alvast !!
Laatst bewerkt: