sokkeneter
Active member
- Lid geworden
- 27 juli 2024
- Leeftijd
- 22
Hoi, ik heb heel lang niet gepost, nu deden mijn lamp en filter het laatst opeens niet meer. Dit ligt niet aan het stekkerblok of iets want heb het nog gewisseld. Dus heb ik mijn hele aquarium even een hele grote beurt gegeven, lamp die blijft maar knipperen als die aan staat dus hou ik gewoon uit want is niet fijn natuurlijk, en de filter bijna helemaal schoongemaakt om te kijken of iets vast zit. Maar als ik spoel via het gat erin dat komt het wel op de goede plek eruit enzo. Verstopt zit het dus niet dus die doet het gewoon niet. Ik heb een 60 liter bak. Van superfish. Als ik het goed heb de superfish 70. Nu kan ik wel opnieuw de lamp en filter kopen als ik ze kan vinden en ergens kan kopen. Maar ik vroeg me dus af of mensen nog andere aanraders hebben die misschien wel beter zijn natuurlijk. Mijn zus zei dat die filter te klein is en dat geloof ik opzich ook best wel. Het liefst wel gewoon een filter die aan de binnenkant zit. Weer niet of met deze grootte aquarium ook van die buiten filters gedaan worden? Hetzelfde met de lamp, liefst gewoon een witte lamp. Denk dat daar niks ergs aan is als ik die opnieuw koop?
Toevoeging is dat ik redelijk veel garnalen heb in mijn aquarium.
Ik hoop in ieder geval dat iemand mij hiermee kan helpen.
Alvast bedankt voor de mensen die de moeite gedaan hebben op dit topic te klikken of te reageren en groetjes van mij!
Toevoeging is dat ik redelijk veel garnalen heb in mijn aquarium.
Ik hoop in ieder geval dat iemand mij hiermee kan helpen.
Alvast bedankt voor de mensen die de moeite gedaan hebben op dit topic te klikken of te reageren en groetjes van mij!