Nieuwe start


PeterBr

New member
Lid geworden
10 januari 2019
Berichten
4
Leeftijd
64
Hallo allemaal,
Ik heb op dit moment een klein aquarium met wat kleine vissen en garnalen. Alles doet het prima zonder te veel toevoegingen en ingrijpen. Voor mijn woonkamer wil ik een groter aquarium kopen van ongeveer 300 - 400 liter en mijn enige wens is eigenlijk een externe filterunit...dat laat mij alle vrijheid het aquarium leuk in te richten. Ik wil het niet te gecompliceerd maken, dat kan altijd nog, maar ik denk te beginnen met de bekende bijlzalmpjes, kardinaal tetra's en wat grondels. uiteraard mijn huidige visjes (rasbora's) en de garnalen ook.
Ik ben aan het kijken naar de Oase Highline serie maar er is zo veel dat het me duizelt...(Aquatlantis b.v.)

Zijn er vanuit het forum opmerkingen op mijn plannen ?? (merkaanbevelingen zijn misschien niet toegestaan)Suggesties?

Dank bij voorbaat !!

Peter
 
Welkom, qua filtervragen kun je beter een nieuw topic starten in het filterforumonderdeel daar krijg je in de regel meer gerichtere antwoorden
 
Welkom, qua filtervragen kun je beter een nieuw topic starten in het filterforumonderdeel daar krijg je in de regel meer gerichtere antwoorden
Welk onderdeel bedoel je precies??
 
Welkom op het forum.
 
Welkom Peter.
 
Welkom. Ik heb de aqualantis deze draaid nu een week. Super aquarium
 

Terug
Bovenaan