Nieuwe verlichting besteld

E

Edwin 1973

Guest
Hoi mensen ik heb zojuist dit besteld en hoop het snel binnen is heb er zin in.

2x 92 cm RGB
2x 92 cm SMD
1x Easy time controller Gold WiFi
1x voeding 6 Amp.
1x aansluit kabel 2 meter RGB
1x aansluit kabel 2 meter SMD

Maar toch een vraagje doe je de RGB achter in de bak of voor?
Moet zelf even mooie beugeltjes maken heb namelijk niets om het aan te bevestigen.
 
Is het voor een bak van een meter breed?
Zo ja zou ik werken met twee sets van RGB+wit, dus vooraan een RGB en een witte, dicht bij elkaar en achteraan idem dito.
Want, al een aantal malen tegengekomen dat er een niet fraaie overgang zat tussen het RGB en het wit.

~ Ivo
 
Nee is voor een Cichlidenbak van 2 meter.

groet Edwin
 
Nou vandaag is mijn Led set binnen gekomen mooi en degelijk spul zeg van Aqualed.
De leds netjes ingegoten in een alu strip puik spul.
Ook even aan het stoeien geweest met de Easy Time Control wifi maar als je het weet dan is het best eenvoudig. Ik heb een screenshot gemaakt van iemand hier op het Forum wat zijn instellingen zijn dus vanavond als het donker is in huis eens kijken.
Zelf even mooie beugeltjes gemaakt voor in mijn Lichtbak zie hier wat foto's .

227781edwin1973_0_82_20150516_12.jpg



821494edwin1973_0_82_20150516_12.jpg



647294edwin1973_0_82_20150516_15.jpg


249838edwin1973_0_82_20150516_15.jpg
 
Ziet er goed uit Edwin. Je betaald vast er iets meer voor maar ja dan weet je ook wat je krijgt denk ik :thumbs:.
 
Precies straks in het donker eens de Mode afspelen versneld kijken hoe het er uit zien ! Zal even een filmpje maken (alleen als het wat is Natuurlijk) :regen:
 
Ik ben heel benieuwd naar de beelden. Niet alleen de film, maar ook gewoon een overzichtsfoto.
Hoeveel K hebben de witte strips?
 
Fraai hoor, kom maar door met dat filmpje. Ik ben benieuwd. :)
 
Hoi Otto77 ik zou vanmiddag eens een overzicht foto maken maar is altijd lastig vind ik hoor IVM de weerspiegeling in het glas. De witte strips die ik he zijn 2x 6500k is voor de Cichlides meer als genoeg.
Ben benieuwd of dit lukt (Filmpje)

https://youtu.be/Pvz6Us4SHQI
 
De link naar het filmpje werkt in ieder geval.
Eerst en vooral: Prachtige bak!

De zonsop- en ondergang zijn zeker geslaagd.
Persoonlijk zou ik enkel de uitersten weglaten: de opstart met zuiver rood en ondergang met zuiver blauw.
Vanaf 0:09 vind ik het heel natuurlijk ogen.

Ik overweegde om een zonsop- en ondergang te maken, enkel door led's te gaan dimmen, maar na het zien van je filmpje vind ik het manipuleren van de kleuren toch echt wel een meerwaarde.

Heb je de zuurstof trouwens altijd opstaan? Ik vind de twee kolommen nogal symmetrisch.
Als je de zuurstof echt nodig hebt, zou ik het zelf bij 1 bron houden, maar dat is uiteraard persoonlijke voorkeur.
 
Zeer fraai.

Zelf houd ik er wel van, even dat compleet rode en blauwe. Maar blijft smaak natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan