TessaPrincessa
Well-known member
De vissen uit mijn laatste post (een paar jaar terug) zijn overleden, daarna heb ik lang geen vissen gehouden. Tot ik een half jaar terug van één van mijn leerlingen een sluierstaartvis heb gekregen. Deze heeft een paar maanden zielig alleen in een 70 liter bak gezwommen. Door de corona is de vis bij mij thuis komen te staan in een 20 liter bak, iets groters was in mijn appartement niet mogelijk. D
Sinds vrijdag ben ik verhuist en de 70 liter bak is tijdens de verhuizing gesneuveld. Morgen komt de Rio 240 binnen. Vrijdag ga ik shoppen voor een leuke achterwand, filterzand en planten.
Ik wil ook graag een vriendje voor Ruma halen. In de dierenwinkels zie ik alleen nog maar zieke vissen en vissen die te klein worden gehouden (dit wil ik niet steunen). Daarom vroeg ik mij af waar jullie je vissen halen.
Groetjes Tessa
Sinds vrijdag ben ik verhuist en de 70 liter bak is tijdens de verhuizing gesneuveld. Morgen komt de Rio 240 binnen. Vrijdag ga ik shoppen voor een leuke achterwand, filterzand en planten.
Ik wil ook graag een vriendje voor Ruma halen. In de dierenwinkels zie ik alleen nog maar zieke vissen en vissen die te klein worden gehouden (dit wil ik niet steunen). Daarom vroeg ik mij af waar jullie je vissen halen.
Groetjes Tessa