Wat is er nieuw

Nieuweling!

JorienP

Member
Lid geworden
14 maart 2025
Leeftijd
38
Ola,
Ik ben Jorien, 38, een beginnend aquariaan. Heb een 37L nanobak staan en ben nu bezig met het opstarten van een 60L bak. In mijn nano zitten garnalen, neon en guppies. In mijn nieuwe bak wil ik wat grotere soorten, maar ik zal daarvoor een apart topic starten. Fijne dag allen!

Welkom op het AF.

Welkom en als ik jou was zou ik een topic starten in samenstelling visbestand voor de nano. Guppen moeten namelijk niet in een nano en neons ook niet ;))

Welkom en als ik jou was zou ik een topic starten in samenstelling visbestand voor de nano. Guppen moeten namelijk niet in een nano en neons ook niet ;))
Dank en klopt, we hebben deze bak vorig jaar gekregen. Hij draait overigens prima dus het gaat goed.. Daarom wil ik de nieuwe bak goed/beter aanpakken!

Dank en klopt, we hebben deze bak vorig jaar gekregen. Hij draait overigens prima dus het gaat goed.. Daarom wil ik de nieuwe bak goed/beter aanpakken!
Goed dat je al een topic hebt aangemaakt.

Welkom op het forum!

Welkom en veel plezier met de aquaria!

Welkom en succes met de hobby 💪

Welkom.

Welkom allebei!

Welkom op het forum Jorien!
Wellicht kun je in je nieuwe bakje je guppen en neons huisvesten en in die kleine je garnalen houden met eventueel een leuke slakkensoort. (blue berry slakken bijvoorbeeld)

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan