1. !!Een bezoek aan onderstaande sponsors houdt deze deze snelle server in stand. Dank voor uw support!!

Nijmegen (NL) - De Maanvis

Discussie in 'Aquariumspeciaalzaken en webwinkels' gestart door Tien, 24 aug 2010.

View Users: View Users
  1. Deesje

Deesje

Lid geworden:
    31 mei 2011
    Voor mij is het alweer een half jaar geleden denk ik...
    Dus ik ga vandaag maar weer eens een keertje! :D

2. A.Slak

A.Slak

Lid geworden:
    17 jul 2012
    Kwaliteit van het assortiment
    Zeer goed. De vis wordt altijd eerst in quarantaine gehouden om eventuele ziekten oid uit te sluiten (rode sticker op de bakken). Mooie vissen, soms nog niet helemaal op kleur, maar ze krijgen goed gevoerd.
    Ik word er altijd prima geholpen, inderdaad soms even wachten, maar ze hebben ook alle tijd voor je.

Ze testen je water en houden alles netjes bij op een briefje.

Assortiment aan andere producten is prima, ze hebben goed voer (hikari etc.) maar ook van sera.

Kennis van zaken
    Kennis is zeker aanwezig en vragen worden geduldig en uitgebreid uitgelegd. Kreeg veel uitleg aangezien dit mijn eerste bak was, ook werden de waterwaardes netjes uitgelegd na het testen.
    Prijsstelling
    Prijs kwaliteit is zeker goed in verhouding.
    Voor de kwaliteit ben ik zeker bereid de prijzen te betalen.

3. Mascha&Ivo

Mascha&Ivo

Lid geworden:
    16 aug 2012
    Hier ga ik voor de grap ook maar eens kijken.
    Te ver weg om echt vissen te halen voor ons aquarium (in Rotterdam) denk ik, maar hij zit op zeer korte afstand van m'n ouders vandaan (fietste er vroeger altijd langs opweg naar school, haha), dus voor de grap maar eens een keertje rond gaan kijken!

- Mascha

4. Mascha&Ivo

Mascha&Ivo

Lid geworden:
    16 aug 2012
    Ik ben er afgelopen weekend eens even een kijkje gaan nemen, en wauw, wat een winkel! Had nooit verwacht dat het aanbodzo groot zou zijn. Echt heel veel bakken met vissen, en ook behoorlijk veel soorten (dwerg)cichliden. En wat ik heel netjes vond ik dat bij bepaalde grotere soorten (zoals jonge maanvisjes) er een bordje op zat hoe groot die zouden worden, dan hebben mensen iig geen excuus meer om een maanvis"je" in een 60cm te doen!

Prijzen heb ik minder op gelet, was er ook niet om wat te kopen, maar gewoon om eens even rond te kijken (toch maar paar minuutjes fietsen vanaf m'n ouders). En het personeel leek me vrolijk en vriendelijk, heb ze geen rare dingen horen zeggen tegen andere klanten als ik daar even bij stond (heb ze zelf niet echt gesproken).

5. Snapper

Snapper

Lid geworden:
    27 nov 2012
    Wat mij altijd erg aanspreekt zijn de gezonde vissen en het mooie assortiment. Ik kom daar al 15 jaar en heb nog nooit klachten gehad.

6. lovethemoors

lovethemoors

Lid geworden:
    9 mei 2012
    Ik ben er gisteren nog geweest, groot assortiment zoals gewoonlijk.
    De vijverafdeling is ook weer open.
    wel jammer dat ze weinig vijverplanten hebben (behalve waterpest, waterhyacint, watersla, hoornblad en nog een waarvan ik de naam vergeten ben.)
    Zou graag gehad hebben dat ze gele lis en andere grotere planten hadden.

Goed advies! Ik vroeg welke planten naast waterpest en cabomba nog meer geschikt waren voor koudwater en ze wezen ze allemaal aan.
    Hoornblad kreeg ik 2 voor de prijs van 1 omdat de bosjes klein waren.

Ik ben zeer tevreden en natuurlijk kom ik nog een keer langs.

7. SaskiaP

SaskiaP

Lid geworden:
    20 jul 2014
    Wat ik prettig vind is dat ze je geen dingen verkopen die je niet nodig hebt, omdat ze mee denken.

Ik ben er weleens heen gegaan om iets te kopen, maar kwam met lege handen en w�l een goede oplossing terug.

Topwinkel!

8. discus10

discus10

Lid geworden:
    18 sep 2014
    Goede zaak met veel kennis, heb mijn bak laten plakken bij de maanvis, kleine aanpassingen achteraf zoals gat maken in dek ruit wordt als service gezien, inclusief koffie.
    Ze zijn aan het uitbreiden qua vis aanbod, zeer zeker de moeite waard al was het alleen maar om een keer te kijken.

9. telesluier23

telesluier23

Lid geworden:
    2 apr 2012
    Hele goede zaak, laatst weer geweest, zijn er 1 hele dubbelzijdige stelling bij aan het bouwen (in de hele lengte van de winkel(waar de aquaria staan)). De helft al in gebruik, aanbod wordt dus nog groter.

Enige dode vis die ik heb gezien was een sluierstaart die dreef bij de piranhas (als voer) zag er nogal cru uit, toch eens gevraagd of dat niet gevaarlijk was (ervan uitgaande dat de vis gewoon gestorven was) de vis was tijdens het uitvissen voor een klant eruit gesprongen en klem komen te zitten (en dus danig beschadigd) dus geen ziekte of dergelijke.

Heel sneu, maar weer een lekkernij voor de piranhas.

Verder zag de winkel er weer tiptop uit. En het personeel was weer vriendelijk en behulpzaam.

10. SaskiaP

SaskiaP

Lid geworden:
    20 jul 2014
    Ze hadden eerst 3 stellingen staan, maar de stellingen werden oud en daarom hebben ze de middelste vernieuwd. Ze zijn het bestand dus weer aan het terugbrengen naar het oude niveau. (Heb het een keer gevraagd, omdat ze een tijdje een stuk kleiner aanbod hadden).

11. Jos Hut

Jos Hut

Lid geworden:
    8 apr 2008
    Een aanrader om hier te gaan kijken als je in de buurt bent. Gewoon een goede zaak. Bouwen ook aquaria op maat voor de liefhebber die nu eens geen standaardbak wil.
    Afgelopen week ben ik er geweest, alles zag er prima uit.

Hobbygroet,
    Jos Hut

12. flipper34

flipper34

Lid geworden:
    9 mei 2013
    ben er nog niet geweest (staat nog op de nog eens te doen lijst )
    wel info/prijsopgave gevraagd voor de nieuwe bak viel bijna van de stoel van de prijs
    ben daar dan ook niet verder op door gegaan

groet

jaap

13. YinYang

YinYang

Lid geworden:
    16 mei 2015
    Woon er in de buurt en kom er vaker. Zeer mooie en nette zaak! Aquariums wel duur inderdaad, dus die koop ik daar ook niet ;)

14. kaylee_D

kaylee_D

Lid geworden:
    31 jan 2014
    Vandaag voor de eerste keer er geweest, is zeker een zeer mooie en nette zaak. heb er 3 � 4 uur rond gehangen vandaag.

15. YinYang

YinYang

Lid geworden:
    16 mei 2015
    Haha dat is lang! Ben er vandaag ook toevallig nog even geweest :)

16. Bertus

Bertus

Lid geworden:
    2 sep 2008
    Nog een keer foto wedstrijd gewonnen,daar.
    Kreeg een pot met vlokvoer , ik rekende gewicht,,te krijgen, dus Nog een pot vlokvoer.
    Was foutje. van mijn kant.

17. kaylee_D

kaylee_D

Lid geworden:
    31 jan 2014
    Zeker lang. Was er rond half 12 tot een uur of 2, half 3 :P

18. hemmel

hemmel

Lid geworden:
    17 apr 2016
    Volgens mij was ik saai.
    Ik kom binnen op een rustige middag en zeg dat mijn water nog niet in orde is en dat ik een 60 liter bak heb.
    Mijn water werd getest terwijl hij telefonisch aan het woord was met een andere klant. En toen ik na zijn telefoongesprek advies vroeg voor mijn vissenbestand wees hij de dichtstbijzijnde bak aan waarin twee soorten barbelen zaten. Mijn vragen werden beantwoord, maar geen woord teveel. Hij geeuwde nog net niet.
    Ik heb niet het gevoel dat dit de zaak is voor welwillende beginners.

Nou ja, misschien had hij zijn dag niet.

19. A.Slak

A.Slak

Lid geworden:
    17 jul 2012
    Nog steeds mijn dichtsbijzijnde, dus ben er bijna elke week wel even te vinden :) Prima bakken, hardscape, mooie vissen en veel aanbod. Kortom, nog altijd tevreden.