Wat is er nieuw

Noodgevalletje!

KevinMi

Well-known member
Lid geworden
29 december 2014
Berichten
823
Locatie
Purmerend
Hallo allemaal, Ik kom net thuis en mijn Superfish Retro Led (Bright) doet het niet meer (geen idee hoe dit kan er staat 30.000 brand uren). Ik vraag mij af of jullie bepaalde lampen aanraden en zo ja, welke? (het is een dichte kap houdt daar even rekening mee tijdens het posten :engel:) Deze lamp werkte in principe goed, maar ik dacht misschien zijn andere opties het overwegen waard.
 
Wij hebben jmb balkjes er boven hangen bevallen prima.

In dit soort gevallen is het fijn dat je lfs nog open is.
 
Heb je al gecheckt of het de lamp is of je voeding die geest heeft gegeven? En waarom zou je niet 1-op-1 vervangen als je tevreden bent met wat je had?
Tot je wat anders hebt, kun je ook gewoon een bureaulamp op je bak richten, peertje erin met ongeveer zelfde wattage als die retro en je overleeft wel even.
 
Heb je al gecheckt of het de lamp is of je voeding die geest heeft gegeven? En waarom zou je niet 1-op-1 vervangen als je tevreden bent met wat je had?
Tot je wat anders hebt, kun je ook gewoon een bureaulamp op je bak richten, peertje erin met ongeveer zelfde wattage als die retro en je overleeft wel even.
Zit er niet toevallig nog garantie op?
Sorry ik ben in alle drukte vergeten te reageren. Het bleek dat ik nog Garantie had op de oude verlichting. Ik heb deze ook vergoed gekregen. Het bleek achteraf alleen te gaan om de trafo (dit kon ik zelf niet testen). Ik heb nu dus weer de oude lamp boven de bak hangen en daar ben ik blij mee want hij draait goed 😀
 
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: avond Gini
      Terug
      Bovenaan