M
Mndy
Guest
Van de week zag ik een Aplocheilichthys normani al wat vreemd zwemmen, maar kon niets vreemds aan haar zien. Vanmiddag tijdens de schoonmaak viel me op dat ze haar rechter borstvinnetje niet meer gebruikt. Bij nader onderzoek zie ik dat ze een heel rode kieuw heeft, wat ook open staat. Kopje lijkt verder wat scheef te staan op de rest van haar lichaam. Haar kleur is ook wat minder (maar dat is niet zo gek natuurlijk). Eten doet ze verder goed. Ze lijkt gewoon levendig.
Met moeite heb ik haar kunnen vangen en even apart kunnen zetten om foto's te maken.
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn en wat er dan tegen gedaan kan worden? Is het verstandig om haar even apart te zetten? De rest van de vissen lijken vooralsnog nergens last van te hebben.
Met moeite heb ik haar kunnen vangen en even apart kunnen zetten om foto's te maken.
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn en wat er dan tegen gedaan kan worden? Is het verstandig om haar even apart te zetten? De rest van de vissen lijken vooralsnog nergens last van te hebben.