Wat is er nieuw

Oase 350t en Garnalen

Soundwave

Well-known member
Lid geworden
28 juli 2024
Berichten
81
Leeftijd
40
Ik gebruik momenteel mijn standaard pakketje voor de inlaat van de thermo 350t , stel ik wil kleine garnalen in mijn bak gaan houden is dan dit filterinlaatstuk geschikt? Of is er iemand die hier iets mee gedaan heeft ? Ben benieuwd.

IMG_2047.jpeg
 
Daar gaan garnalen doorheen 100% , Je kan er een spons overheen schuiven of een korfje (b.v. verkrijgbaar bij temu of aliexpress) opzetten.
Ook een panty eroverheen is mogelijk, echter zal deze snel dichtslaan door vuil.
 
Daar gaan garnalen doorheen 100% , Je kan er een spons overheen schuiven of een korfje (b.v. verkrijgbaar bij temu of aliexpress) opzetten.
Ook een panty eroverheen is mogelijk, echter zal deze snel dichtslaan door vuil.
En zo’n korfje is kwestie van de juiste diameter?
 
Top ! Bedankt voor deze tips ! Mocht ik dan voor de garnalen gaan kan ik ze een veilig huisje geven 😀
 
Hier een shrimpguard op het filter (heb hier alles draaien op de biomasters) gezet (in de dubai). Paste niet precies om de buis dus heb hem vastgezet met wat kit. Draait nu al een paar maand en zonder problemen eigenlijk. Slibt ook nog niet dicht
 
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      Ice78: Tja alles is wel mooi op dat gebied
      Terug
      Bovenaan