Wat is er nieuw

Oase biomaster luchtbellen

Derdevanlinks

Member
Lid geworden
5 mei 2024
Berichten
11
Leeftijd
32
Mijn oase biomaster doet willekeurig af en toe een soort luchtschot. Soms wat vaker, soms minuten niets. Iemand enig idee wat ik hier aan moet doen?
 

Bijlagen

  • IMG_7180.mov
    17.9 MB
als ie nog maar net open is geweest, kan het helpen om die wat te kantelen en te veranderen van positie tot de lucht er uit is...

als het prblm blijft duren, kan je dacht ik de motorkop ruilen voor een nieuwe omdat er fouten in zitten in uw versie (maar iemand anders kan die bevestigen denk ik)

grtjz
 
Eens met vorige antwoord. Doet hij hier ook de eerste paar uur wel als hij open is geweest. Als het na een dag nog steeds zo is, zuigt ie ergens valse lucht aan en das niet goed. Alle knoppen en afdichtingen goed zitten?
 
Er zijn verschillende producties in omloop van deze filters.
De modellen 600 en 850 hadden bij de eerste producties last van valse lucht.
De nieuwe producties hebben dit (via betichten hier) niet meer.
Ik heb destijds ook een oude gehad, en toen was daar geen oplossing voor.
Heb deze terug kunnen brengen.
 
Ik heb een Oase biomaster 350 thermo draaiend na eerst JBL filters te hebben gebruikt jarenlang.

Heb je de lucht goed verwijderd ook met de blauwe startknop?
 
Hoe lang heb je het filter al? Mijn ervaring is dat een nieuw model de eerste weken soms wat lucht uitspuugt inderdaad, maar dit na een tijdje wel stopt, heb er inmiddels 3 gehad (1 600 en nu 2 850's).
 
Hoe lang heb je het filter al? Mijn ervaring is dat een nieuw model de eerste weken soms wat lucht uitspuugt inderdaad, maar dit na een tijdje wel stopt, heb er inmiddels 3 gehad (1 600 en nu 2 850's).
Misschien een rare vraag maar waarom juist in de beginweken en waar komt dat dan weg? Ik zou denken dat je dit ook weer kan hebben na onderhoud aan het filter.
 
Misschien een rare vraag maar waarom juist in de beginweken en waar komt dat dan weg? Ik zou denken dat je dit ook weer kan hebben na onderhoud aan het filter.

Ik durf het niet te zeggen, het is alleen de ervaring die ik met 3 modellen van Oase heb gehad. Ik moet zeggen dat ik het na het onderhoud ook wel eens had maar dan
enkel een kuchje, niet zoals in de beginweken ermee 🤷‍♂️
 
Ja dat heb ik na onderhoud ook met de JBL en even schudden en schuinhouden lost dat snel op. Ja toch bijzonder dat gedoe met die Oase.
 
Ik heb me laten vertellen dat als het af en toe is dat dat van de co2 belletjes komt.
Die verzamelen zich dan in het filter en komen er af en toe uit
Ik weet niet of dat zo is
 
Dat kan alleen als je de co2 via het filter hebt lopen maar dat heeft haast niemand.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan