Goedemiddag mede aquarianen,
Bij deze vraag ik jullie om jullie meningen en ervaringen van de Oase Highline 300 en de Eheim Proxima 325.
Dit omdat ik twijfel om mijn Juwel Rio 350 te vervangen door één van de bovenstaande aquaria.
Mijn voornaamste reden is dat ik de strakkere looks erg mooi vind.
Wat betreft de afmetingen: 130 of 115cm kan ik beide kwijt.
In beide gevallen zou ik dan de verlichting willen vervangen door wifi gestuurde lampen incl controller, dat heb ik nu ook op mijn Rio 350.
Qua kleur meubel twijfel ik tussen de zwart/antraciet of de eiken look. (ivm interieur van de keuken waar mijn bak staat)
Wat ik tot nu toe heb ondervonden:
Bij de Eheim heb je 2 schuifplaten als deksel, dat lijkt mij erg mooi en praktisch.
De Oase heeft 1 grote kap die je omhoog moet doen.
(mijn Rio 350 heeft natuurlijk de opgedeelde klepjes)
Wat zouden jullie kiezen en wat zijn jullie ervaringen?!
Alvast bedankt voor jullie comments!
Foto's als voorbeelden van de bakken.
Eheim Proxima 325

Oase Highline 300

Bij deze vraag ik jullie om jullie meningen en ervaringen van de Oase Highline 300 en de Eheim Proxima 325.
Dit omdat ik twijfel om mijn Juwel Rio 350 te vervangen door één van de bovenstaande aquaria.
Mijn voornaamste reden is dat ik de strakkere looks erg mooi vind.
Wat betreft de afmetingen: 130 of 115cm kan ik beide kwijt.
In beide gevallen zou ik dan de verlichting willen vervangen door wifi gestuurde lampen incl controller, dat heb ik nu ook op mijn Rio 350.
Qua kleur meubel twijfel ik tussen de zwart/antraciet of de eiken look. (ivm interieur van de keuken waar mijn bak staat)
Wat ik tot nu toe heb ondervonden:
Bij de Eheim heb je 2 schuifplaten als deksel, dat lijkt mij erg mooi en praktisch.
De Oase heeft 1 grote kap die je omhoog moet doen.
(mijn Rio 350 heeft natuurlijk de opgedeelde klepjes)
Wat zouden jullie kiezen en wat zijn jullie ervaringen?!
Alvast bedankt voor jullie comments!
Foto's als voorbeelden van de bakken.
Eheim Proxima 325

Oase Highline 300