Oase ledverlichting.


Jackkk

Member
Lid geworden
21 september 2019
Berichten
6
Leeftijd
75
Mijn Oase ledverlichtingsbalken worden gloeiend heet en de witte leds geven bijna geen licht meer. Ongeveer twee jaar oud. Ik ben niet de enige met dit probleem heb ik gemerkt. Blijkbeer slechte kwaliteit maar wel erg duur. Zijn er mensen die dit probleem hebben kunnen oplossen? Of weet iemand wat de oorzaak kan zijn?
 
Mijn Oase ledverlichtingsbalken worden gloeiend heet en de witte leds geven bijna geen licht meer. Ongeveer twee jaar oud. Ik ben niet de enige met dit probleem heb ik gemerkt. Blijkbeer slechte kwaliteit maar wel erg duur. Zijn er mensen die dit probleem hebben kunnen oplossen? Of weet iemand wat de oorzaak kan zijn?
Mee naar de verkoper? Na de eventuele garantie periode wil het nog niet zeggen dat de (verplichte) ondersteuning voorbij zou moeten zijn. Opvallend; het Oase merk heeft kennelijk ook filterproblemen waar geen oplossing voor geboden wordt?
 
Ik had de reviews v.t.v. moeten bekijken. Ik zie slechts negatieve. Dan had ik me deze dure ervaring kunnen besparen.
 
Ik zou er inderdaad zoals Ben zegt mee terug gaan want de levensduur is wel even langer dan 2 jaar.
 
Toevallig heb ik mijn ledverlichting van Oase zaterdag omgeruild in de winkel. Hij begon aan 1 kant te knipperen en dit liep op een gegeven moment door tot aan het midden van de balk. Heb hem sinds oktober dus gelukkig nog wel garantie. Geen idee wat het probleem nou was. Ik hoop dat deze langer mee gaat, 9 maanden is wel erg kort voor led verlichting.
 

Terug
Bovenaan