Wat is er nieuw

Oh ja, voorstellen is wel netjes...

RoelBeestenboel

Well-known member
Lid geworden
14 februari 2020
Leeftijd
53
Ik ben al enkele weken actief op dit forum, maar ontdek nu pas het voorstel forum... 🙂

Ik ben Roel, 49 jaar, in het dagelijks leven gelukkig getrouwd, twee kinderen (13 en 15 jaar, altijd gezellig), een hond, twee katten en sinds begin februari weer (na jarenlange "aquarium-loosheid") een aquarium (100*60*60 cm)

Als jongen ooit begonnen met kleine bakjes en low-tech want er was niets anders. Ben nu met vallen en opstaan weer aan het leren aquarium houden. Er is een hoop veranderd, veel technische zaken, maar ook plantenverzorging en dergelijke. Algen kan ik niet meer zien maar ik krijg ze er gestaag wel onder geloof ik. Ondertussen heb ik wel een beeld van wat het zou moeten gaan worden (zie bijgaande foto), maar er is nog best een weg te gaan 🤣

Ik vind het leuk om hier van alles te lezen en om mee te discussiëren. Jullie zullen me hier waarschijnlijk nog wel vaker zien voorlopig.

Bijlagen

• main.jpeg
    main.jpeg
    60.3 KB · Weergaven: 110
Welkom, goed gestolen is het halve werk ?
Ada view paginas al gezien ?

Beter goed gestolen dan slecht verzonnen zeg ik altijd maar 😉. Dat echte "scapen" is niet helemaal mijn ding. Het ziet er spectaculair uit maar ik krijg een dubbel gevoel van een berglandschap onder water. Maar goed, kwestie van smaak en teveel vrije tijd🤣

Welkom en wat een mooi aquarium!

Het is nu dit... wat snelle groeiers vooral

Bijlagen

• 53C4656A-B4C0-4CD9-AC02-E1791B9689A3.jpeg
    53C4656A-B4C0-4CD9-AC02-E1791B9689A3.jpeg
    168.9 KB · Weergaven: 110
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan