Wat is er nieuw

Okan-Shrimps ervaring?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hein..V
  • Startdatum Startdatum
H

Hein..V

Guest
Goede middag, ik zie op marktplaats Okan shrimps uit Venray. Nou zit ik er aan te denken om wat garnalen bij deze mvr/dhr te kopen maar heeft iemand ervaring met deze persoon.? Zo ja dan hoor ik graag wat uw ondervindingen zijn.

Mvg Hein

Nee ik ken deze persoon/zaak niet. Je hebt in het Zuiden toch ook Royal Shrimps of zo zitten??

Ja idd, maar dit is weer een andere denk ik.

Hallo Hein,
In Beek zit www.shrimps-royal.com
Die verkoopt fantastische en goede garnalen.
Meestal is de bezorging ook nog gratis.
Kijk maar eens op zijn site.
Groetjes ....Piet.

ik zag toevallig okan-shrimp ook op MP, besloot om op izjn site te kijken maar was erg oppervlakkig en prijzig!

Lambiek zei:
Hallo Hein,
In Beek zit www.shrimps-royal.com
Die verkoopt fantastische en goede garnalen.
Meestal is de bezorging ook nog gratis.
Kijk maar eens op zijn site.
Groetjes ....Piet.

Nou, met alle respect, maar keek even naar citroengarnalen en schrok van de prijs. B-kwaliteit (kleur bedoel ik dan) kost daar 4 euro. Een a - kwaliteit zelf 6!!euro. Zijn aanbieding is 10 a kwaliteit voor iets minder dan 60 euro. Ter vergelijk, ik kocht bij rendoshrimps in Duitsland 50 B-kwaliteit voor 50 euro (komt dan nog wel 14 euro verzendkosten bij). Ik kreeg van die 50 echter ook een partij super gelen en backstripes.

Ik zou ze bij rendo kopen want ik heb er goede ervaringen mee.

jessicapilon zei:
Ik zou ze bij rendo kopen want ik heb er goede ervaringen mee.

+1

Had wel 2 minder dan besteld terwijl ze op de pakbon aangaven dat ze er meer dan het bestelde aantal in hadden gestopt, maar goed. Ik ben tevreden over de garnalen die ik heb gekregen, en heb niet veel uitval gehad. Er zijn er 2 overleden door het transport, en 1 nadat ze in mijn aquarium zijn geplaatst.

Ik heb mijn garnalen bij http://www.shrimpkings.be/ besteld. Ik heb er geen klachten over, enige nadeel zijn de wat hogere verzendkosten. Maar ik heb daar 15 rode sakura's besteld en met de verzendkosten erbij opgeteld, was ik nog steeds goedkoper uit dan de LFS

Die berekend naar Nederland behoorlijk hoge porto weet ik.
Sommige soorten zijn gunstig geprijsd maar enkele ook zeker niet.

cone zei:
Ik heb mijn garnalen bij http://www.shrimpkings.be/ besteld. Ik heb er geen klachten over, enige nadeel zijn de wat hogere verzendkosten. Maar ik heb daar 15 rode sakura's besteld en met de verzendkosten erbij opgeteld, was ik nog steeds goedkoper uit dan de LFS

Vind ook deze qua prijs aan de hoge kant. High grade citroengarnalen kosten daar bijna 4 euro. Low grade 3.5 euro

Rendo blijft toch een goede optie. High grade citroengarnalen kosten daar nog geen 2 euro. Low grade kosten hier 1 euro als je ze per 10 koopt

Ja ik schrok ook van de citroenen hoor.

Ik ga een groepje bij corine-shrimps kopen 🙂 en misschien in de toekomst bij rendo 😀

Aquafizz. heeft prachtige betaalbare exemplaren en gratis verzenden vanaf 50eur volgens mij. Citroentjes 10 voor 22.50eur

Laats spottedheads bij Okan-shrimp op marktplaats gekocht/besteld. Goed en betrouwbaar, word netjes verpakt en verzonden. Alle garnaaltjes zijn levend aangekomen, en leven nog steeds. Goeide garnalen voor een top prijs. Ga er zeker weer bestellen.

iemand hier al taiwan bee garnalen besteld/gekocht? die ze op gewoon ph bodem houdt zonder osmose?

Volgens mij houd Okan shrimp ze op half om half.
Zelf heb ik ze op pure osmose dit resulteerd icm de bodem in een ph van 5.7

DePlantenMan zei:
iemand hier al taiwan bee garnalen besteld/gekocht? die ze op gewoon ph bodem houdt zonder osmose?

Als je geen osmose gebruikt maar leidingwater bij het verversen dan is je geleidbaarheid denk ik snel te hoog en moet de bodem steeds de ph en de kh fors naar beneden trekken van het nieuwe verversingswater, dus dan is de bodem ook veel sneller uitgewerkt.
Alles hangt dan wel weer af van de waarden van je leidingwater natuurlijk.

Wij hebben nu meerdere keren garnalen gehaald bij Okan shrimps. Wij zijn er erg tevreden over. Hij heeft veel keus, neemt de tijd voor je en legt ook alles goed uit. Wij zijn er super tevreden over.

Idd dit is nu ook mijn ervaring, over een paar weekjes komt er een pinto groepje mijn kant op. 😀 Het verzenden gaat ook zeer goed, ze komen lekker actief aan en top garnaaltjes. Zeker een aanrader. En de prijs is ook zeer goed,

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan