zoals in de thread voorstelling verteld, hebben onze familie een 60L warm zoetwater aquarium overgenomen van iemand die niet meer in staat was voor het te zorgen. ik heb mijn best gedaan om de vissen te identificeren, maar dan ben ik mijn weg kwijt als ik heen en weer klik tussen alle scientific namen. ik heb zelfs een word document gemaakt -- alleen veel van de fotos en informatie zijn beschermd op de website. klik, copy en paste werken dan niet. ik zal het fijn zijn om gewoon een file te hebben met alle informatie daarin. dus, ik schrijf het maar op. met pen. grr.
overvol bak, helaas, maar tot die tijd dat ik voor een paar vissen een goede huis kan vinden (of als wij ambitieus worden en een grotere bak gaan aanschaffen lol), moeten en mogen ze allemaal samen blijven. ik heb een paar die moet ik nog weten wat zij zijn. kan iemand mij helpen? dankje!!
en is dit ook een soort guppy?
overvol bak, helaas, maar tot die tijd dat ik voor een paar vissen een goede huis kan vinden (of als wij ambitieus worden en een grotere bak gaan aanschaffen lol), moeten en mogen ze allemaal samen blijven. ik heb een paar die moet ik nog weten wat zij zijn. kan iemand mij helpen? dankje!!
en is dit ook een soort guppy?