A
aquaria17
Guest
Ik heb twee cichliden in mijn bak rondzwemmen waarvan ik niet weet welke het zijn. Van de eerste heb ik wel een vermoeden, maar weet het niet zeker. Hebben jullie enig idee?
En hoe meen je dan het voerprobleem te gaan oplossen?nekoneko zei:Het is geen jager en kan goed worden samengehouden met andere Cichliden, ook met mbuna�s.
Mascha&Ivo zei:En hoe meen je dan het voerprobleem te gaan oplossen?nekoneko zei:Het is geen jager en kan goed worden samengehouden met andere Cichliden, ook met mbuna�s.
luc zei:Mascha&Ivo zei:En hoe meen je dan het voerprobleem te gaan oplossen?nekoneko zei:Het is geen jager en kan goed worden samengehouden met andere Cichliden, ook met mbuna�s.
Heb dit gelezen en copy paste gedaan. (http://www.cichlidenkwekers.nl/protomelas-virgatus/)
nekoneko zei:Geen belediging maar meestal bedenk je dat voordat je vissen neemt.
😀luc zei:Mascha&Ivo zei:En hoe meen je dan het voerprobleem te gaan oplossen?nekoneko zei:Het is geen jager en kan goed worden samengehouden met andere Cichliden, ook met mbuna�s.
Aparte eet en drinkbakjes natuurlijk 😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.