Topicstarter Topicstarter sophie zweers New member Lid geworden 18 december 2024 Berichten 3 Leeftijd 24 woensdag om 11:33 #2 sophie zweers zei: Bekijk bijlage 382844 Klik om te vergroten... Bestand aquarium: corydoras albino, kegelvlekbarbeel, borstelneus, dwergklauwkikker, en posthoornslaken.
sophie zweers zei: Bekijk bijlage 382844 Klik om te vergroten... Bestand aquarium: corydoras albino, kegelvlekbarbeel, borstelneus, dwergklauwkikker, en posthoornslaken.
Topicstarter Topicstarter sophie zweers New member Lid geworden 18 december 2024 Berichten 3 Leeftijd 24 woensdag om 11:35 #3 sophie zweers zei: Bestand aquarium: corydoras albino, kegelvlekbarbeel, borstelneus, dwergklauwkikker, en posthoornslaken. Klik om te vergroten... Oh ja en ze plakken enorm
sophie zweers zei: Bestand aquarium: corydoras albino, kegelvlekbarbeel, borstelneus, dwergklauwkikker, en posthoornslaken. Klik om te vergroten... Oh ja en ze plakken enorm
J Jelle86 Well-known member Lid geworden 11 juli 2012 Berichten 414 Leeftijd 38 Locatie Denekamp woensdag om 11:53 #4 Ik zou zeggen slakken eitjes. Lijken veel op een tros van mijn zebra appelslakken.
Jelle Touwen Well-known member Lid geworden 11 maart 2013 Berichten 2,115 Locatie wageningen woensdag om 12:02 #5 Ik heb het niet eerder zo gezien, maar doet mij erg denken aan kikkerdril.
G Grant Well-known member Lid geworden 16 februari 2020 Berichten 168 Leeftijd 49 Gisteren om 09:42 #6 Ze zijn waarschijnlijk van je Osteogaster Aenues Albino.