Wat is er nieuw

Onbekende meerval

• Onderwerp starter Onderwerp starter r4kk3r
  • Startdatum Startdatum
R

r4kk3r

Guest
Hallo

ik heb enkele dagen geleden een meerval gekocht die mijn lfs niet verkocht kreeg omdat hij hem weinig toonde, alleen wist hij niet meer de juiste benaming.

Iemand een idee, e hoe te voeren, ik probeer nachtelijke voeding, maar ik kan het niet echt opvolgen.

DSCF2330_zps93agwkdl.jpg

Microglanis iheringi verlangt holen zoals kokosnootschalen dit moeten ze echt hebben. En zie je hem 3x per jaar dan heb je geluk. 😉

Is het wel een Microglanis iheringi?
Rugvin klopt niet.
Kun je een foto in z'n geheel maken?

Het lijkt op een Microglanis iheringi maar dat is het volgens mij niet. Strepenpatroon is iets anders.

Kijk eens op planet catfish, dan zie je dat er vele soorten Microglanis zijn die soms wel heel erg op elkaar lijken.

Het is denk ik wel een Microglanis.Over het algemeen zijn dit omnivoren. Je hoeft niet speciaal 's nachts te voeren, ze komen overdag ook eten. Garnaaltjes schijnen ze erg lekker te vinden...

garanaaltjes zitten niet in mijn bak, ik vooer levend voor aan zijn stenengrot maar uitkomen doet hij niet, vanmorgen heb ik granulaat gestrooit en daar was hij .D, lichten waren uit.

pS, daar gij gefotografeerd is , is zijn grot. enkel is de bovenste steen er afgehaald en dat kan je zien in de linker bovenhoek, daar zit namelijke een deel van mijn sewellia lineolata

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan