Onbekende vis in mijn aquarium


J

Justin.

Guest
Hallo allemaal,
Ik heb een aquarium overgenomen met vissen en alles er op en er aan..
Nou heb ik een vrij agressieve bewoner die het leven van sommige visjes nogal lastig maakt.
Ik zou graag willen weten wat voor vis dit is zodat ik hem te koop kan zetten.
Kan iemand mij helpen?

Gr.jusin.
 

Bijlagen

  • IMG-20201019-WA0033.jpg
    IMG-20201019-WA0033.jpg
    182.4 KB · Weergaven: 127
  • 20201019_192925.jpg
    20201019_192925.jpg
    299.4 KB · Weergaven: 145
Welke bedoel je? Die Vuurstaartlabeo links staat erom bekend dat-ie nogal eens territoriaal kan zijn. Die andere, grote bruine, ziet er uit als een baarsachtige. Ik weet niet hoe hij heet, maar ik herinner me een plaatje uit het vissenboekje van mijn vader waarover hij zei dat dat nogal agressieve vissen waren. Een zonnebaarsje is het niet, maar hij heeft wel een vorm die er op lijkt.
 
Bedankt voor de reacties volgensmij is het inderdaad een argusvis dit zegt google lens ook (las toevallig net over het bestaan van google lens).
 
Bedankt voor de reacties volgensmij is het inderdaad een argusvis dit zegt google lens ook (las toevallig net over het bestaan van google lens).
100% argussoort. Zijn zeewater/brakwater vissen. Dan zit er nog een silverdollar in (groepsvis / plantaardige eter en worden groot). Labeo's zijn ook erg tertoriaal. Zou ik er zeker ook 1 van weg doen. 2 gaat meestal niet goed samen. En rechts boven zie ik een severum heros. Hoe groot is je bak? want dit zijn allemaal behoorlijke vissen
 
100% argussoort. Zijn zeewater/brakwater vissen. Dan zit er nog een silverdollar in (groepsvis / plantaardige eter en worden groot). Labeo's zijn ook erg tertoriaal. Zou ik er zeker ook 1 van weg doen. 2 gaat meestal niet goed samen. En rechts boven zie ik een severum heros. Hoe groot is je bak? want dit zijn allemaal behoorlijke vissen

Wel bijzondere keuzes allemaal van de oorspronkelijke koper. Vraag me af welke filosofie daaraan ten grondslag heeft gelegen. :unsure: šŸ˜
 

Terug
Bovenaan