Wat is er nieuw

Onderdelen JBL e1501

• Onderwerp starter Onderwerp starter cactusvis
  • Startdatum Startdatum
C

cactusvis

Guest
Ik ben van plan 2x een JBL1501 te kopen (tweedehands). Nu is de ene compleet maar die ander heeft dus geen slangen buizen etc. Ik kan alleen niet goed vinden waar ik dit los zou moeten kopen. Dierenwinkels hier in de buurt verkopen het niet. Iemand die dat al eens gedaan heeft of weet welke (online) winkel dit wel verkoopt?

Misschien een optie om dit in het topic "gevraagd" te zetten wat je precies nodig hebt, veel mensen hier hebben nog een "doos" met oude spullen op zolder staan :!

Ik zou zelf ook kijken bij Aquaplantsonline. Gevraagd is inderdaad ook en optie hier.

Slangen kan je ook wel bij de wildkamp kopen, stuk goedkoper. Klemmetjes ook wel, alleen zijn dat geen JBL klemmen.

Slangen zijn 16/22mm slangen. Deze horen op een 16/22mm in en outlet. Van welk merk je deze spullen koopt maakt niet uit, ookal zijn die van JBL zelf mooi zwart.

Als je googelt op JBL onderdelen dan zie je veel bedrijven die dit wel verkopen😉

Das interessant om weten dat je bij deze 3 shops makkelijk aan onderdelen kan geraken.:thumbs::thumbs::thumbs:
Ja de onderdelen zijn gelukkig makkelijk te vinden, natuurlijk heeft EHEIM vaak een grotere assortiment maar voor Jbl is er ook genoeg te vinden, wesdijk is ook nog een goed alternatief.

Bedankt voor de reacties! Heb ik veel aan :thumbs:

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan