Hallo!
ik zag net ineens allemaal stippeltjes op mijn aquarium zitten die er 3 dagen geleden bij de waterwissel nog niet zaten. Weet iemand wat dit zijn? Zijn het (lege) eitjes ofzo?
Het betreft een 120 liter bak met de volgende vissoorten:
- Guppen
- Neon tetra
- Rode visjes (zie foto's, ben de naam kwijt)
- Een paar corydora's
- Twee Botia almorhae
- Eén chinese algeneter
Als dit eitjes zijn weet ik dat de guppen en de berg slakken al afvallen. Volgens mij zijn de neon tetra en botia niet te kweken in gevangenschap (iig niet door een amateur zoals ik) en de chinese algeneter, naja, die is alleen 😛. Volgens mij plakken die rode visjes hun eitjes ook niet aan de zijkant, dus wat is dit nou? Ik zie vooralsnog ook geen kleine visjes ofzo rondzwemmen.
Het voelt rubberig aan en laat vrij makkelijk los.
Ik ben erg benieuwd!
Groetjes Tessa
ik zag net ineens allemaal stippeltjes op mijn aquarium zitten die er 3 dagen geleden bij de waterwissel nog niet zaten. Weet iemand wat dit zijn? Zijn het (lege) eitjes ofzo?
Het betreft een 120 liter bak met de volgende vissoorten:
- Guppen
- Neon tetra
- Rode visjes (zie foto's, ben de naam kwijt)
- Een paar corydora's
- Twee Botia almorhae
- Eén chinese algeneter
Als dit eitjes zijn weet ik dat de guppen en de berg slakken al afvallen. Volgens mij zijn de neon tetra en botia niet te kweken in gevangenschap (iig niet door een amateur zoals ik) en de chinese algeneter, naja, die is alleen 😛. Volgens mij plakken die rode visjes hun eitjes ook niet aan de zijkant, dus wat is dit nou? Ik zie vooralsnog ook geen kleine visjes ofzo rondzwemmen.
Het voelt rubberig aan en laat vrij makkelijk los.
Ik ben erg benieuwd!
Groetjes Tessa