wij zijn eruit er komt een bioloog onder ons aquarium gezien het onze eerste bioloog is heb ik jullie advies nodig.
het gaat om het volgende
aquarium is 200x70x60 netto 740L
het wordt een gezelschapsbak met planten niet heel veel planten maar wel het nodige groen.
de bioloog die ik nu bedacht heb is 100x50x40 met 3 vakken en 1 pomp vak
de pomp wordt waarschijnlijk een jecod capaciteit weet ik nog niet wat raden jullie aan ?
maat voering van de bioloog zit in de bijlage daar zijn alle maten in mm
als ik daar alle vakken bij elkaar optel kom ik op netto 150L dat moet voldoende zijn zeker gezien ik geen zware vervuiler krijg in mijn bak
in het pomp vak komt ook een overloop naar het riool ivm automatisch verversen dus over de buffer hoef ik niet na te denken.
graag hoor ik opmerkingen en verbeter punten
gr robin
het gaat om het volgende
aquarium is 200x70x60 netto 740L
het wordt een gezelschapsbak met planten niet heel veel planten maar wel het nodige groen.
de bioloog die ik nu bedacht heb is 100x50x40 met 3 vakken en 1 pomp vak
de pomp wordt waarschijnlijk een jecod capaciteit weet ik nog niet wat raden jullie aan ?
maat voering van de bioloog zit in de bijlage daar zijn alle maten in mm
als ik daar alle vakken bij elkaar optel kom ik op netto 150L dat moet voldoende zijn zeker gezien ik geen zware vervuiler krijg in mijn bak
in het pomp vak komt ook een overloop naar het riool ivm automatisch verversen dus over de buffer hoef ik niet na te denken.
graag hoor ik opmerkingen en verbeter punten
gr robin