Wat is er nieuw

onverwacht beest in garnalen bak

RichD1011

Well-known member
Lid geworden
3 december 2015
Leeftijd
30
na constante sterfte in mijn garnalenbak te hebben gehad heb ik deze leeggehaald. bak was bijna helemaal leeg tot dat ik dit ding tegenkwam, heb geen flauw benul wat het moet wezen.

126777richd_0_82_dsc_0573.jpg

579818richd_0_82_dsc_0575.jpg

645718richd_0_82_dsc_0576.jpg

iemand een idee?

tjonge is dat nu een garnaal die is ge�volueerd naar dit 😀 :

groet

jaap

hebben alleen garnalen in die bak gezeten.... misschien dat deze ooit is per ongeluk is meegekomen toen ik de garnalen had gehaald maar lijkt me zo stug 😀

misschien dat die nu zn kleur is verloren door stress. zal het voor vanavond laten zitten en morgen kijken of die wat kleur heeft

Misschien als eitje dat in een plantje heeft gezeten oid.

Iets van een zalmpje oid heb jeer ooit plantjes water oid uit een andere bak igekieperd ?

Wat mij opvalt is de sterk gevorkte staartt, dat zie je over t algemeen niet erg vaak bij siervissen (ik heb het iig nog niet erg vaak gezien)

Lijkt me inderdaad dat er een eitje met een plantje in de bak terecht is gekomen. Heb je nieuwe plantjes gekocht in de winkel of plantjes uit andere bakken over gezet?

Nou dat is wel een verassing toch?? Raar dat die zich zo goed heeft kunnen verstoppen al die tijd.

laatste tijd geen nieuwe planten meer ingezet, geen idee hoelang die er al inzit maar toch knap dat die het heeft overleeft en ongezien heeft kunnen rondzwemmen. is nogsteeds kleurloos dus heb hem in een bakje in mijn andere aqua gehangen, kijken of die nu wat kleur krijgt.

nog even melden dat die is overleden 🙁
had nog wel een close up kunnen maken,
lijkt mij op een neon tetra maar dan wel heel erg mager.
zal dus geen eitje geweest kunnen zijn.
toch raar dat ik m noooit heb opgemerkt.

195645richd_0_82_img20160317wa0002.jpg

Paracheirodon simulans, een visje wat makkelijker schijnt te kweken dan wat men altijd dacht.

Zag je niet meteen dat het een visje was?

En wat betreft de gevorkte staart er zijn meer soorten met zo'n staart dan een andersoortige staart.

Na beter te kijken zie ik ook inderdaad een vetvin. Dus inderdaad blauwe neon!

nou ik vind t knap dat jullie dat eruit kunnen halen met zo n halfbakken vis 😀

weet ik iig wat er ongezien in mijn bakje heeft rondgezwommen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan