Wat is er nieuw

onze malawibak is klaar (Theo&Nancy)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Theo&Nancy
  • Startdatum Startdatum
T

Theo&Nancy

Guest
Zelf vinden wij hem super mooi geworden,ik hoop jullie ook.

261121theo.e_0_82_p1010702.jpg

261213theo.e_0_82_p1010708.jpg

Mvg

Erg mooi geworden!

Mooi formaat bak maar heb het idee dat jullie een beetje te snel willen maar kan me vergissen natuurlijk.
Vaak komt er na 2 weken draaien een nitrietpiek die dodelijk kan zijn voor de vissen.

Seabait zei:
Mooi formaat bak maar heb het idee dat jullie een beetje te snel willen maar kan me vergissen natuurlijk.
Vaak komt er na 2 weken draaien een nitrietpiek die dodelijk kan zijn voor de vissen.

60 tot 70% water komt uit een bestaande bak van de over buren,zo ook de filterpomp heb ik van hun overgenomen,zal 10 minuten niet gedraaid hebben.

Mooi! Echter die nepplantjes zijn niet mijn favoriet..... Welke en hoeveel vissen zitten erin?

Theo&Nancy zei:
Seabait zei:

60 tot 70% water komt uit een bestaande bak van de over buren,zo ook de filterpomp heb ik van hun overgenomen,zal 10 minuten niet gedraaid hebben.

Dan heb ik niks gezegd... behalve dat het een mooie bak is 😉

Leuke bak wat voor soorten heb je erin zitten?

Leuk!

Mag volgens mij wel nog wat steen bij voor een beetje Malawi bak.
Als jullie een keer echte plantjes willen: Anubias zou het wel aardig doen bij Malawicichliden heb ik me laten vertellen.

Nog een tipje: gordijnen even dichtdoen bij het plaatjes schieten.

~ Ivo

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan