C
Cinderella
Guest
woensdag belde ik naar iemand voor een aquarium van 2 meter via een koopjessite. breedte en hoogte stond er niet bij. ik vroeg haar naar deze maten en ze antwoordde: 200 op 50 breed op 70 hoog. tof, ideale maat, mijn kast is 210 op 50!
wij net die bak gaan halen. met ons 2tjes die van de aanhangwagen gezeuld en nu staat die hier in de veranda te wachten om op te knappen.
zitten wij hier met 2 uit te puffen bij een goei bakje troost, zegt mijn man droog: die lijkt breder...
ik vlieg naar de meter en...
die blijkt dus 60 breed te zijn.
is het schadelijk dat die langs voor- en achterkant over zijn 2 meter lengte 5cm over de rand van de kast komt?
't is nogal dringend, want mijn huidig aquarium lekt en als we eerst nog een plaat gaan moeten laten zagen... de kids komen zo thuis van school en dan kan ik daar pas morgen omgaan!
please advice?
wij net die bak gaan halen. met ons 2tjes die van de aanhangwagen gezeuld en nu staat die hier in de veranda te wachten om op te knappen.
zitten wij hier met 2 uit te puffen bij een goei bakje troost, zegt mijn man droog: die lijkt breder...
ik vlieg naar de meter en...
die blijkt dus 60 breed te zijn.is het schadelijk dat die langs voor- en achterkant over zijn 2 meter lengte 5cm over de rand van de kast komt?
't is nogal dringend, want mijn huidig aquarium lekt en als we eerst nog een plaat gaan moeten laten zagen... de kids komen zo thuis van school en dan kan ik daar pas morgen omgaan!
please advice?