Oostakker(Gent) (BE) - Paradijsvis

Y

yov

Guest
Paradijsvis is een nieuwe winkel dat een beetje weggestopt is in het centrum van Oostakker.

Mooie jonge winkel (6maanden oud op het moment van schrijven) dat in een gerenoveerd gebouw gelegen is. Alles in de winkel is dan ook mooi en nieuw afgewerkt. Ze beschikken over een groot assortiment aan techniek en decoratie. Ook het kienhout en sierstenen zijn ruim aanwezig! Bij het binnen komen word je al direct verwelkomt met 3 grote ingewerkte bakken van 2meter met een knappe diepte en hoogte. Onmiddellijk een vertoon van hun kunnen , 1 zoet water 1 zout en 1 Malawi. Vervolgens heb je 400m² vol met bakken gezonde vis! een heel assortiment met hier en daar wat speciale soorten tussen. Ik ben hier op een zondagvoormiddag langs geweest dus de winkel was niet overvol en er was op dit moment 2 mensen aan het werk. Ik zag geen enkele onverzorgde bak of nergens een vis dat dood was! Zieke vissen hadden een quarantaine melding dus dit zat ok! Ik werd dan ook onmiddellijk geholpen! Ik heb hier wat vis mee genomen en heb hier wel de volle pot voor betaald. Ik denk dat ze zich nog wat moeten oriënteren qua prijssetting willen ze concurrentieel zijn. Maar gezien de investering dat er gebeurt is snap ik het volledig.

Kort samengevat :
- Heel mooie frisse winkel!
- Heel wat aquariums.
- Groot assortiment techniek (zowel eheim-juwel als jbl)
- Groot assortiment vis
- heel gezonde vissen van een correcte leeftijd voor verkoop!
- locatie niet echt top met beperkte parking maar de werken voor de deur zullen hier wel invloed op hebben.
- Prijs een beetje aan de hoge kant! Maar doordat ik zag wat ik wou liet mij dit niet tegenhouden!
- Elke vis heeft zijn vermelding met een omschrijving,prijs en gedrag.
- Heel assortiment aan L-nummers die allemaal opgedeeld zaten in andere bakken.
- redelijke afdeling zout


Ik zal hier zeker terug naar toe gaan! Ik zal hun ook eens benaderen om wat dieren te bestellen dat ze niet in het assortiment hebben en voor mensen die toch in de buurt zijn spring hier zeker eens binnen!

http://www.paradijsvis.be/
 
Terug
Bovenaan