Op en neer zwemmen langs ruit snachts


Liekexx

Well-known member
Lid geworden
15 december 2019
Berichten
270
Leeftijd
23
Goedenavond leden,
Ik merk de laatste paar dagen dat de corydoras langs het glas zwemmen zodra de lamp uit is. Ze doen dat dus alleen ‘s nachts’.
Bezetting:
• 4 corydoras (3 worden toegevoegd maar waren steeds niet beschikbaar en worden zsm naar de winkel gebracht)
• aardig wat planten/stenen

waterwaardes:
No2: 0
Ammoniak weet ik op dit moment niet aangezien ik wat in de bodem heb lopen wroeten en toen liep de ammonium wat op en heb ik een water wissel gedaan. (Heb sinds toen niet gemeten) gisteren was dat

•aquarium is 60 x30 x30

mvg Lieke
 
Weet je wel gelijk de resultaten van het niet meten. Veel ammonia, drijven ze op hun rug, geen ammonia zwemmen ze nog gezellig rond :petjeaf:
 
Weet je wel gelijk de resultaten van het niet meten. Veel ammonia, drijven ze op hun rug, geen ammonia zwemmen ze nog gezellig rond :petjeaf:
Nou, ik zal mn bed eens uitkomen en nu gaan meten. Over een kwartiertje de uitslag
 
Ken je in ieder geval lekker slapen ! :engel: Weet verder het antwoord niet waarschijnlijk zien ze bij het raam nog een beetje licht. In de natuurheb je natuurlijk altijd de maan.
 
Heb je nachtverlichting boven het aquarium?
Mogelijk proberen ze naar het licht toe te zwemmen.
En/of stress van de werkzaamheden in het aquarium, kort verhoogt ammonium en de waterwissels.

Mooi dat het ammonium nu weer op 0 is :)
 
Heb je nachtverlichting boven het aquarium?
Mogelijk proberen ze naar het licht toe te zwemmen.
En/of stress van de werkzaamheden in het aquarium, kort verhoogt ammonium en de waterwissels.

Mooi dat het ammonium nu weer op 0 is :)
Ik heb geen nachtverlichting en ik heb eergisteren wat water verwisseld, maar verder niet echt veel
 

Terug
Bovenaan