opnieuw inrichten juwel trigion 190


P

Peter62

Guest
Hallo,

Ik ben inmiddels een jaar of 2 bezig met mijn aquarium en wil nu wel eens eea gaan veranderen.
Ik heb het idee om wat terrassen te gaan kopen of maken.
Ik heb wel eens een fototje gezien van iemand die dit gemaakt had van leisteen en dan bedoel ik kleine stukjes gestapeld en waar dan verschillende terassen van gemaakt waren. Is er misschien iemand die hier ervaring mee heeft en mij wat tips aan de hand kan doen, andere suggesties voor het maken/kopen van terassen zijn ook welkom.
 
Altijd leuk om je bak te veranderen!
Zijn tal van mogelijkheden en is ook maar net hoeveel tijd en geld je er aan wil besteden bv.
Ze hebben hele mooie dingen kant en klaar te koop maar zelf knutselen heeft ook wel wat vind ik maar is persoonlijk natuurlijk.
Weet niet of je een achterwand in de bak hebt of bv een hele aparte bodem want is meestal wel mooi om het af te stemmen op de rest van je inrichting.
Zijn mensen die strookjes plexiglas door het warm te maken in verschillende vormen buigen en dat beplakken met bepaald materiaal.
 
Ik heb inmiddels inderdaad wat gezien wat mensen met stroken plexieglas voor elkaar krijgen en ik denk dat ik hiermee ook eens wat ga expirimenteren. Voor wat de bodem betreft, hier ben ik nog niet helemaal uit maar mijn voorkeur gaat uit naar een donkere bodem (zwart/antraciet) omdat hierbij de kleuren van de vissen wat mooier uitkomen denk ik.
Ik wil ook nog met wat hout en stenen aan de slag maar moet natuurlijk wel opletten dat het niet te druk wordt. Ik heb wel het idee dat het met zo'n hoekbak wat lastiger inrichten is, dus mochten er nog mensen zijn die wat leuke idee�n hebben, laat het dan even weten.
 

Terug
Bovenaan