Opnieuw voorstellen na jarenlange absentie


John1985

Well-known member
Lid geworden
30 april 2018
Berichten
243
Leeftijd
39
Dag Mensen,

Mijn naam is John en ben terug van weggeweest. Jaren terug mijn aquarium de deur uit gedaan, maar heb altijd spijt gehad. Ik ga weer een nieuw project starten waarschijnlijk. Een plek voor een aquarium in ons huis bepalen wordt de eerste uitdaging. Het wordt in ieder geval een zoetwater project in een 80 cm of een meter bak. Ik weet ook nog niet of het een Zuid-Amerika, of een Azie oriëntatie gaat krijgen. Niet tegen mijn vrouw zeggen hoor, want die weet het nog niet, ik zoek een goed moment om het bespreekbaar te maken. Mijn oriëntatie is in ieder geval bij deze gestart.
 
Welkom terug, ik zeg niks…
 
Niet tegen mijn vrouw zeggen hoor, want die weet het nog niet, ik zoek een goed moment om het bespreekbaar te maken
Na een leuke bos bloemen moet dat wel lukken;)

Leuk je weer terug te zien naamgenoot.
 
Welkom terug 😊.
 
Welkom John. :LOL:
Een weekendje weg met vriendin doet het wellicht goed als cadeau. Heb jij 2 dagen om iets op te tuigen dat voor haar te zwaar is om op straat te zetten.
 
Welkom

Gewoon een bak neerploffen en om vergiffenis vragen. Makkelijker dan toestemming.
 
Zijn vrouwen zo afschuwelijk als het om aquaria gaat?
Kun je haar niet een aquascapebak cadeau doen, dat ze ook het virus te pakken krijgt? Waarom zou ze niet van een mooie bak ook kunnen genieten?
 
Zijn vrouwen zo afschuwelijk als het om aquaria gaat?
Kun je haar niet een aquascapebak cadeau doen, dat ze ook het virus te pakken krijgt? Waarom zou ze niet van een mooie bak ook kunnen genieten?
Vrouwen kunnen er slecht tegen als iets anders het middelpunt van de woning is :p
 
Zijn vrouwen zo afschuwelijk als het om aquaria gaat?
Kun je haar niet een aquascapebak cadeau doen, dat ze ook het virus te pakken krijgt? Waarom zou ze niet van een mooie bak ook kunnen genieten?
Zou een 2 meter bak nemen, wordt het ruzie kun je d'r altijd nog... Ben nergens medeplichtig aan :rolleyes::p
 
Mijn naam is haas John, ik weet van niks..
:juggle::DD

Desondanks welkom terug en veel plezier met de hobby. (het aquarium of je vrouw verassen :D)
 
Zou een 2 meter bak nemen, wordt het ruzie kun je d'r altijd nog... Ben nergens medeplichtig aan :rolleyes::p
Dan wel met piranha's, anders gaat het er zo raar uit zien na verloop van tijd...
 

Bijlagen

  • lijk in bak.jpg
    lijk in bak.jpg
    22.1 KB · Weergaven: 43

Terug
Bovenaan