F
Funkycorsa
Guest
Hey iedereen, sinds tijden weer ingelogd op het forum, (Funkycorsa was laatst gezien: 17 jan 2016) dus ik zal me even opnieuw voorstellen!
Jeroen, inmiddels 30 jaar, en wonend in het prachtige Wijk bij Duurstede.
Na een tijd geleden een 200 cm bak gehad te hebben en daarna een 60X30X30 vervolgd door een 60X40X30 bak,
helaas de laatste een beetje verwaarloosd door dat ik een trotse papa ben geworden, en nu ik weer wat meer tijd heb ga ik de hobby weer oppakken.
vooral omdat de oudste van mij de vissies ook erg leuk vind!
Ik heb besloten om groep van 8 maanvissen, circa 30 roodkop zalmpjes en nog wat l nummers (die ik nogsteeds heb) te willen houden.
Nu hoor ik jullie al denken, das een beetje overdreven in een 60*40*30cm bak!
Dat klopt dat vind ik ook, vandaar dat ik van de week mijn bestelde Juwel rio 450 LED bak opgehaald heb, die nu aan het indraaien is!
Ik hoop op het forum vooral veel informatie en gezelligheid te vinden!
Groetjes!
Jeroen, inmiddels 30 jaar, en wonend in het prachtige Wijk bij Duurstede.
Na een tijd geleden een 200 cm bak gehad te hebben en daarna een 60X30X30 vervolgd door een 60X40X30 bak,
helaas de laatste een beetje verwaarloosd door dat ik een trotse papa ben geworden, en nu ik weer wat meer tijd heb ga ik de hobby weer oppakken.
vooral omdat de oudste van mij de vissies ook erg leuk vind!
Ik heb besloten om groep van 8 maanvissen, circa 30 roodkop zalmpjes en nog wat l nummers (die ik nogsteeds heb) te willen houden.
Nu hoor ik jullie al denken, das een beetje overdreven in een 60*40*30cm bak!
Dat klopt dat vind ik ook, vandaar dat ik van de week mijn bestelde Juwel rio 450 LED bak opgehaald heb, die nu aan het indraaien is!
Ik hoop op het forum vooral veel informatie en gezelligheid te vinden!
Groetjes!