K
Khoppie
Guest
Beste allemaal,
Nu mijn aquarium best al een tijdje goed draait en alles nog steeds in harmonie met elkaar samengaat wil ik mijn bestand toch nog iets uit gaan breiden.
Het is me opgevallen dat de bovenlaag van het aquarium nog erg leeg is. De bijlzalmen vind ik niet zo leuk en heb ik minder goede ervaringen mee (zelfmoord neigingen)
Zoals het onderwerp van dit topic al aangeeft ben ik op zoek naar een koopel of harem vormende vis in de bovenlaag van het aquarium. Ik kon hier alleen niet zoveel over vinden. Alleen wat killivissen die midden-boven zwemmen maar echt bovenin niet erg veel.
Ligt dit aan mij of zijn deze vissen er gewoonweg niet in Zuid-Amerika?
Mijn huidige bestand:
5x Pterophyllum sp. rio nanay.
14x Rasbora Heteromorpha. (verdwijnen op natuurlijk verloop)
8x Corydoras Aeneus Albino.
2x Loricaria parva.
1x L081
Aquarium:
Trofis colisa 1200 = 120x65x45cm (LxHxB)
Hoor het graag van jullie 🙂
Gr. Kevin
Nu mijn aquarium best al een tijdje goed draait en alles nog steeds in harmonie met elkaar samengaat wil ik mijn bestand toch nog iets uit gaan breiden.
Het is me opgevallen dat de bovenlaag van het aquarium nog erg leeg is. De bijlzalmen vind ik niet zo leuk en heb ik minder goede ervaringen mee (zelfmoord neigingen)
Zoals het onderwerp van dit topic al aangeeft ben ik op zoek naar een koopel of harem vormende vis in de bovenlaag van het aquarium. Ik kon hier alleen niet zoveel over vinden. Alleen wat killivissen die midden-boven zwemmen maar echt bovenin niet erg veel.
Ligt dit aan mij of zijn deze vissen er gewoonweg niet in Zuid-Amerika?
Mijn huidige bestand:
5x Pterophyllum sp. rio nanay.
14x Rasbora Heteromorpha. (verdwijnen op natuurlijk verloop)
8x Corydoras Aeneus Albino.
2x Loricaria parva.
1x L081
Aquarium:
Trofis colisa 1200 = 120x65x45cm (LxHxB)
Hoor het graag van jullie 🙂
Gr. Kevin