Wat is er nieuw

opvang L??? nummer

• Onderwerp starter Onderwerp starter meisie94
  • Startdatum Startdatum
M

meisie94

Guest
img-20140313-wa0007.jpg

img-20140313-wa0010.jpg

img-20140313-wa0009.jpg

Ze komen uit een 60cm aquarium, het zijn 2 exact dezelfde alleen de een is rond 20 cm en de ander rond de 10.
wie weet welk lnummer het is, ben al wezen zoeken op planetcatfish maar d3gene die ik erop vond lijken zouden niet zo groot worden

img-20140313-wa0011.jpg

hypostomus�borellii��

Zou zeggen deze maar die worc ook maar 16cm.

hij ging er even mooi voor zitten :

Qua patroon klopt die inderdaad,
maar op de fotos zie ik de kleurovergangen die deze heeft niet, komt dat nog dat ie 1 kleur krijgt zeg maar?

Thx seabait.

Had het gezien inderdaad,
als het uit de kluiten loopt hebben we een lieve lfs die wel ruilt tegen iets anders ( waarschijnlijk planten)

En is nog altijd beter dan de 60cm bak waar ze samen uitkomen. Zitten nou in 210cm.

Lijkt me absoluut een Pterygoplichthys gibbiceps, 10 en 20 centimeter zijn bij deze soort kleintjes .....

Ben jij de opvang, of zoek je opvang?
Voor opvang is namelijk een bak van minstens 2 meter nodig .....

ik heb een bak van 210x40x50 waar ze nu inzitten, ik wil ze hier even huisvesten en kijken of ze nog verder groeien zoja, zodra ze een 30cm gaan bereiken zal ik keuzes moeten gaan maken, want er zit ook al een L001 in 🙂

Dan gaan deze waarschijnlijk naar de LFS 🙂

Een 210 is een maat waar je ze misschien wel in zou kunnen houden. Veel beter dan de kleine bakjes waar de meeste mensen ze in proppen.

meisie94 zei:
ik heb een bak van 210x40x50 waar ze nu inzitten, ik wil ze hier even huisvesten en kijken of ze nog verder groeien zoja, zodra ze een 30cm gaan bereiken zal ik keuzes moeten gaan maken, want er zit ook al een L001 in 🙂

Dan gaan deze waarschijnlijk naar de LFS 🙂
Daar zal de winkelier blij mee zijn. Deze zijn bijna niet verkoopbaar in die maat. En er zal ooit vast een koper komen maar tot die tijd houdt hij in zijn eentje wel een flinke bak bezet. waar beter tientallen kleine goed verkoopbare visjes in kunnen.

Hij heeft flink wat bakken waarvan er een stuk of 5 leeg zitten voor bijv dit soort gevallen 🙂, hij heeft er regelmatig zitten en die gaan er eigenlijk altijd wel snel weg.

Misschien gaan ze naar de Chinees? 😉 Ik ken iemand met een dierenzaak en die neemt ze ook niet eens meer aan want er zit gewoon geen handel in.

wie weet 😛

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan