Wat is er nieuw

Opzoek naar dode vissen

Nekko

Well-known member
Lid geworden
26 oktober 2015
Goede dag, misschien weten sommige van jullie dat ik kunstenaar ben. Ik maak schilderijen, tekeningen en drukwerk. Ik ben de laatste tijd veel bezig met dode dieren afdrukken.
Wat ik doe is ik vang een vis, druk die af en eet hem op. Nu zou ik graag aquariumvissen afdrukken. Ik wil geen dieren vermoorden om ze te drukken maar aan dode aquariumvissen komen is behoorlijk lastig. De laatste vis die bij mij stierf was al een aantal jaar geleden.

Mijn vraag is dan ook mochten jullie vissen overleiden zouden jullie dan contact met mij willen opnemen?
Ik zou ze graag willen afdrukken in al hun pracht mits je hier oke mee bent. Natuurlijk zal ik ook een afdruk voor u maken mocht je dit willen.
Mocht je geïnteresseerd in mijn werk dan is het zichtbaar op insta onder @dark_delhezi. De afbeelding hieronder is een afgedrukte bot maar het werk ook heel goed bij kleinere vissen.
FullSizeRender.jpeg

Laatst bewerkt:
Misschien even minimale afmeting van de vis aangeven?

Om aan dooie vissen te komen kan je volgens mij beter een LFS binnenstappen om 09.00h 's morgens ....

Om aan dooie vissen te komen kan je volgens mij beter een LFS binnenstappen om 09.00h 's morgens ....
Hahha ja daar zat ik ook over na te denken. Zitten ze wel allemaal onder de stip helaas of half aangevreten door de hongerige vissen. Maar ik dacht met de passie die op dit forum rond hangt zullen er vast wat mensen in dierentuinen, aquariumwinkels of iets dergelijks werken. Ik heb ook al een aantal andere plekken geprobeerd maar dit forum leek mij eigenlijk wel een hele goede plek voor deze toch wat aparte vraag.

Maat stel ik heb een dode vis. Hoe krijg jij die dan in je bezit?

Maat stel ik heb een dode vis. Hoe krijg jij die dan in je bezit?
Dan zou ik langs moeten komen. Ik woon in rotterdam dus een beetje in de buurt zou prettig zijn. Maar mocht er een hele groep aan vissen gestorven zijn wil ik er ook best ver voor reizen.

Dan zou ik langs moeten komen. Ik woon in rotterdam dus een beetje in de buurt zou prettig zijn. Maar mocht er een hele groep aan vissen gestorven zijn wil ik er ook best ver voor reizen.
Goed om te weten voor de leden denk ik. Groningen is best ver voor je en verder dan een portie kibbeling kom ik niet :DD ;))

nou ja met kibbeling denk ik dat je een aardige bron hebt: visboer. Die hebben ze vaak ook nog ongekuist. En vanuit Rotterdam zou een visafslag ook nog bereisbaar kunnen zijn.

Jij ligt in een deuk,maar ik meen het serieus...

Oftewel: wéééh men neemt mij niet serieus.:'(

Haha, nee ik lach niet hoor behalve dan om je laatste post misschien :DD
Maar ik denk niet dat dit de bedoeling is van Nekko maar ja je weet het maar nooit;))

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan