Wat is er nieuw

Osmose remineral+ en purigen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hoekie
  • Startdatum Startdatum
H

Hoekie

Guest
Ik heb zojuist de knoop doorgehakt en wil osmose gaan gebruiken omdat het silicaat in het kraanwater niet te meten is.
Osmose zal er een groot deel uithalen en mocht dat niet voldoende zijn kan ik er altijd nog een hars bij aankloppelen

Nu moet je osmose natuurlijk weer verrijken en heb osmose remineral+ erbij besteld om dit voor elkaar te krijgen.
Nu gebruik ik ook purigen en heb heb hier gelezen dat dit niet altijd samen gaat met een waterbereider. Mijn vraag is valt deze remineral+ daar ook onder? In eerste instantie dacht ik van niet omdat het toch natuurlijke toevoegingen zijn? Maar nu twijfel ik wel. Zou het jammer vinden om purigen om zeep te helpen, kan er anders iemand wel blij mee maken.

Alvast dank!

Aan alleen een osmosefilter heb je niks aan om silicaat te verwijderen uit je water.
Dan heb je ook een silicaat filter er bij nodig.

Mvg ronald

Dat is eigenlijk niet mijn vraag maar dank voor je input?

Aan alleen een osmosefilter heb je niks aan om silicaat te verwijderen uit je water.
Dan heb je ook een silicaat filter er bij nodig.

Mvg ronald

Volgens mij verwijderd het wel een deel maar lang niet alles inderdaad.Ik egbruik ook osmose en zonder DI filter is de uS zo n 20 en met DI filter 1 uS.

Volgens mij verwijderd het wel een deel maar lang niet alles inderdaad.Ik egbruik ook osmose en zonder DI filter is de uS zo n 20 en met DI filter 1 uS.
Mag ik vragen waar jij het water mee bereid en gebruik jij ook purigen?

Osmose reminiral en aanverwanten behoren niet tot de watervoorbereiders die slecht kunnen zijn voor purigen.
Daar bedoelen ze van die blauwe vloeistoffen die chloor en zware metalen uit water halen zoals biotopol en aquasafe.

Ok dank,
Dan laat het het mooi in de filter.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan