J
jenee98
Guest
Beste mede forum leden
Ik kom best al een tijd bij aqua-brotak in oud-gastel.
Deze winkel is gevestigd in een schuur in de achtertuin en ze hebben best aardig wat bakken en verkopen ook decoratie planten kleinere aquaria's enz enz...
Ik vind de prijzen erg goed en de bakken staan er altijd netjes bij heb weinig tot geen geen dode vissen gespot.
Het assortiment wisselt affentoe ook het een en ander.
Ze hebben ook regelmatige verschillende dwerg garnalen zitten en vaak meerdere soorten betta splendes.
Ze hebben ook gif kikkertjes zitten maar dat valt weer onder terrarium.
Vind het ook vriendelijke mensen die je graag willen helpen en graag een antwoord op je vraag geven.
De winkel zit dus in oud-gastel dat ligt naast oudenbosch.
Ben je geintereseerd is dit de site www.aqua-brotak.com
Ben erg benieuwd of mensen dezen winkel ook kennen en wat de ervaring ermee is en de mening.
Ik kom best al een tijd bij aqua-brotak in oud-gastel.
Deze winkel is gevestigd in een schuur in de achtertuin en ze hebben best aardig wat bakken en verkopen ook decoratie planten kleinere aquaria's enz enz...
Ik vind de prijzen erg goed en de bakken staan er altijd netjes bij heb weinig tot geen geen dode vissen gespot.
Het assortiment wisselt affentoe ook het een en ander.
Ze hebben ook regelmatige verschillende dwerg garnalen zitten en vaak meerdere soorten betta splendes.
Ze hebben ook gif kikkertjes zitten maar dat valt weer onder terrarium.
Vind het ook vriendelijke mensen die je graag willen helpen en graag een antwoord op je vraag geven.
De winkel zit dus in oud-gastel dat ligt naast oudenbosch.
Ben je geintereseerd is dit de site www.aqua-brotak.com
Ben erg benieuwd of mensen dezen winkel ook kennen en wat de ervaring ermee is en de mening.