Wat is er nieuw

Oud-gastel (B) - aqua-brotak

• Onderwerp starter Onderwerp starter jenee98
  • Startdatum Startdatum
J

jenee98

Guest
Beste mede forum leden

Ik kom best al een tijd bij aqua-brotak in oud-gastel.
Deze winkel is gevestigd in een schuur in de achtertuin en ze hebben best aardig wat bakken en verkopen ook decoratie planten kleinere aquaria's enz enz...
Ik vind de prijzen erg goed en de bakken staan er altijd netjes bij heb weinig tot geen geen dode vissen gespot.
Het assortiment wisselt affentoe ook het een en ander.
Ze hebben ook regelmatige verschillende dwerg garnalen zitten en vaak meerdere soorten betta splendes.
Ze hebben ook gif kikkertjes zitten maar dat valt weer onder terrarium.
Vind het ook vriendelijke mensen die je graag willen helpen en graag een antwoord op je vraag geven.

De winkel zit dus in oud-gastel dat ligt naast oudenbosch.
Ben je geintereseerd is dit de site www.aqua-brotak.com

Ben erg benieuwd of mensen dezen winkel ook kennen en wat de ervaring ermee is en de mening.

Re: aqua-brotak oud-gastel

Jaren geleden kwam ik daar al toen ze nog niet uitgebouwd hadden. Inderdaad erg vriendelijke mensen die echt wel de tijd voor je nemen om al je vragen te beantwoorden.
In juni 2015 opnieuw mijn rekord 600 opgestart en daar al mijn vissen gehaald. Pas geleden 1 vuurtetra verloren, de rest zwemt nog vrolijk rond.
Qua prijs zijn ze netjes. Het assortiment wil nog wel eens wisselen, maar dit vind ik juist leuk. Al denk ik dat wanneer je naar iets op zoek bent wat zij niet hebben ze je wel helpen met zoeken naar wat je zoekt (snappie 😉 )
Naast de website hebben ze ook een facebook pagina. Zeker een keer de moeite om eens te gaan kijken.

Update:

Helaas heeft de eigenaar de zaak moeten sluiten voor onbekende reden.
Vind het persoonlijk erg jammer.....
Topic kan dus eventueel verwijderd worden door een moderator.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan