Oud Verlaat (NL) - Verduijn Cichlids

Lid geworden
11 nov 2009
Kwaliteit van het assortiment
Prima kwaliteit, gezonde vissen, mooie planten, mooi hout, het ziet er netjes uit. Ze zijn momenteel de stellingen aan het vernieuwen, het ziet er een stuk mooier uit dan hoe het eruit zag.

Breedte van het assortiment (vissen en producten)
Ontzettend veel vissen, op het gebied van Malawi en Tanganyika zit je prima bij deze winkel. Ook heel veel andere soorten vis en garnaaltjes.
Verder hebben ze als je binnenkomt een winkel met boeken, aquariums (ook zelfbouw), spullen om je aquarium in te richten, voer (levend voer) etc.

Klantvriendelijkheid
Je word vaak vriendelijk geholpen, ligt er ook aan door wie je geholpen word. Maar over het algemeen is dit prima.

Service
Vaak goed, vooral Dhr. en z'n dochter leveren een prima service.

Kennis van zaken
Voor een goede kennis op dit gebied, moet je echt bij Dhr. of zijn dochter zijn, die weten ontzettend veel.

Prijsstelling
Ze zijn wat duurder dan de gemiddelde winkel.
Qua vissen is er wel een verschil qua WV of nakweek.

Sandra

Lid geworden
4 sep 2009
Prima, zie eigenlijk nooit geen dode vissen o.i.d.

Er is heel veel vis, veel boeken & tijdschriften, niet zo veel planten. Chicliden vormen de basis, maar er komen steeds meer andere vissen.

Klantvriendelijkheid
Ik wordt daar altijd prima geholpen.

Service
Nog niet nodig gehad.

Kennis van zaken
Is goed.

Prijsstelling
Wisselt, soms zijn ze vrij duur met een visje, een andere keer kan de prijs weer relatief laag zijn, over het algemeen niet de goedkoopste.

Ik kom hier minstens maandelijks, vaker kijken dan kopen, maar je komt soms hele mooie speciaaltjes tegen. Ondanks datik meer kijker dan koper ben wordt ik altijd heel vriendelijk en uitgebreid te woord gestaan.

Lid geworden
13 jul 2011
wij vonden het heel erg goed,
alles zag er mooi/netjes en gezond uit.

Ze hebben een hele hoop verschillende vissen, ook veel 'decoratie' voor in het aquarium.
alleen niet zo heel erg veel planten

Klantvriendelijkheid
De meneer die ons hielp was heel erg vriendelijk en heeft ons ook goed geholpen. ( hij was alleen moeilijk verstaanbaar, wat waarscheinlijk kwam door de leeftijd)

Service
goed.

Kennis van zaken
---

Prijsstelling
Wij vonden de prijzen niet onwijs duur.

---------------------------------------------
wij zijn hier gister voor het eerst geweest en het beviel onwijs goed dus er komt zekker een volgende keer!

Lid geworden
13 sep 2011
wij vonden het heel erg goed,
alles zag er mooi/netjes en gezond uit.

Ze hebben een hele hoop verschillende vissen niet allen maar cichliden, ook veel 'decoratie' voor in het aquarium.
alleen niet zo heel erg veel planten

Klantvriendelijkheid
De meneer die ons hielp was heel erg vriendelijk.Neemt ook de tijd voor je,je kan alles vragen.
Service kan niet beter

Kennis van zaken
Weet waar hij het over heeft,gigantisch!

Prijsstelling
Wij vonden de prijzen niet duur.

Lid geworden
10 apr 2010
Echt een winkel waar ik absoluut een stuk voor om wil rijden!!
Als ik iets nodig heb haal ik het in Oud-Verlaat!

Mooie winkel met veel keus en ruime voorraden, goede professionele adviezen, prima kwaliteit producten en een vriendelijke benadering.

Ik heb er de nodige vissen aangeschaft en nog nooit problemen ondervonden.

Misschien zijn er zaken waar je iets minder betaald maar ik ga dan toch liever voor kwaliteit.

Klein minpuntje... de website is vwb de voorraad aan vissen niet altijd up-to-date. Nou moet ik wel zeggen dat een mailtje snel wordt beantwoord. Dus woon je wat verder weg dan is mailen of bellen geen overbodige luxe.

Een dikke 8,5

Lid geworden
30 apr 2012
Verduijn verkoopt producten van merken die over het algemeen bekendstaan als van goede kwaliteit (Eheim enz.). Geen dode of beschadigde vissen gezien. Bakken zien er wat oud en "smoezelig" uit, maar ik geloof dat het water van prima kwaliteit is.

Goed productassortiment. Let op: ze hebben ook producten en heel veel onderdelen achter de schermen liggen! Altijd even vragen dus of ze iets hebben.
Aanbod van zoetwatervissen: veel soorten. Uiteraard heel veel cichliden (o.a. Malawi en Tanganyika), maar ook veel andere soorten (zowel gebruikelijke als wat zeldzamere).
Aanbod van garnalen/slakken enz.: beperkt.
Aanbod van planten: beperkt.
Geen zoutwateraanbod, wel brakwater en koudwater (zowel voor aquarium als vijver).

Klantvriendelijkheid
Geen probleem om rond te kijken. Tot nu toe heb ik wel aardige mensen getroffen.

Service
Goed. Alle e-mail wordt redelijk snel beantwoord. Geen probleem om vissen, producten en onderdelen te bestellen. Jammer dat de website niet altijd up-to-date is: als je alle soorten en producten die je op voorraad hebt op je website wil zetten, houd dat dan ook netjes bij.

Kennis van zaken
Hier heb ik onvoldoende ervaring mee.

Prijsstelling
Prijs vissen: bovengemiddeld tot vrij duur. Producten zijn vooral gemiddeld tot bovengemiddeld geprijsd.

Conclusie: groot en interessant assortiment vissen en producten/onderdelen.

Lid geworden
8 okt 2013
Heb,op de webwinkel 10 roodvinwindes en 8 chrosomus erythogaster besteld ,ze werden na 3 dagen keurig bij mij afgeleverd,goed verpakt en in goede gezondheid,ben er zeer tevreden over.

Lid geworden
3 mrt 2009
Afgelopen zaterdag sinds lang weer eens naar Verduijn geweest. Ik heb daar mijn huidig Z.A. bestand besteld. Vissen zagen er goed uit.
Hadden een probleem met de verwarming van de nog te vervangen linkerwand. Ze zijn dus druk bezig met het vervangen van de oude stalen stellingen. Was bijna klaar, de nieuwe stellingen zien er netjes uit (van hout, straalt toch iets moois uit. Was weer veel om te zien, gezellig met Catharina gesproken. Alleen vind ik nu dat ze een van de showbakken achterin moeten veranderen naar Z.A. :thumbs:

Dus het was weer TOP!

Pla

Lid geworden
30 mei 2013
Vanmiddag voor het eerst hier geweest uit nieuwsgierigheid. Ben heel prettig geholpen door Catharina. Echt de moeite waard om eens te gaan rondsnuffelen.

Verduijn verkoopt producten van goede kwaliteit en voor elk wat wils. Qua techniek met name Eheim en Sera, zover ik kon zien. Hun specialiteit ligt echt bij de vissen.
De vissen zagen er dan ook mooi uit. Over het algemeen zijn ze nog vrij jong, du bij sommige soorten kun je nog niet echt goed zien of het een man of vrouw is. De bakken zijn niet de modernste, maar prima onderhouden.

Goed productassortiment. Let op: ze hebben ook producten en heel veel onderdelen achter de schermen liggen! Altijd even vragen dus of ze iets hebben.
Aanbod van vissen: veel soorten. Uiteraard heel veel cichliden (ook de Afrikaanse), maar ook veel andere soorten. Ze doen niet in zeevissen, denk ik.
Aanbod van planten: niet al te veel keuze, maar genoeg om een aquarium te vullen..

Klantvriendelijkheid
Wij konden rustig overal rondkijken.

Service
Goed. Mijn eerdere e-mail werd redelijk snel beantwoord.

Kennis van zaken
Ze weten er veel van en geven m.i. goed advies.

Prijsstelling
Prijs: Ik vind ze niet extreem duur. In tegendeel, soms goedkoper dan bij de "gewone"winkels.

Lid geworden
22 mrt 2009
Leeftijd
61
Alleen een koffieapparaat ontbreekt er. De concurrentie in de regio kun je wel een bak koffie tappen.

Bovenaan